bende yeni başladım arkadaşlar. eğlenceliymiş aslında.
- Resim Silinmiş.
text sevilmedi. birde böyle denedim.
- Resim Silinmiş.
ilk 10 dakikalık işim.
· 11 Replies · 1.7K views 0 reading
11 Replies
text pek hoş değil http://www.dafont.com dan yazı tipleri indir c/WİNDOWS/Fonts bölümüne at
Çok Teşekkürler
Çok Teşekkürler
önemli değil bende ps başladığım ilk gün böyle sorunlar yaşadım ama bana kimse yardım etmemişti karıştıra karıştıra öğrendim xD
Eğer yeni başlamış olmasan Arkaplan-Render, Render-Yazı, Yazı-Arkaplan uyumuna dikkat et derdim.
Yeni başladığın için İmzanın boyunu biraz küçük yapmanı öneririm onun dışında güzel. 👍
Yeni başladığın için İmzanın boyunu biraz küçük yapmanı öneririm onun dışında güzel. 👍
Text Bozmuş imzayı
Eğer yeni başlamış olmasan Arkaplan-Render, Render-Yazı, Yazı-Arkaplan uyumuna dikkat et derdim.Teşekkürler. Siteden öğreneceğim işte birşeyler. Moonlife'in verdiği sitede kayboldum 😄 çok fazla font var 😄
Yeni başladığın için İmzanın boyunu biraz küçük yapmanı öneririm onun dışında güzel. 👍
Nasıl bir text önerirsiniz? mesela ?
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
arkadaşlar text önerilerinizi bekliyorum...
Şu andaki imzandaki text güzel yanlız renk uyumuna dikkat et.
Ne demek istediğini anladım sanırım. İmzan benim için örnek oldu zaten 😄
Teşekkürler. Okulum başlıyor o yüzden pazartesiye kadar birşeyler daha çıkarmam lazım.
Teşekkürler. Okulum başlıyor o yüzden pazartesiye kadar birşeyler daha çıkarmam lazım.
Log in to write a reply.
Log In