Icerige atla
Extraloob

ilk 10 dakikalık işim.

· 11 Replies · 1.7K views
D
Downfall OP ⭐ 19y
#1
bende yeni başladım arkadaşlar. eğlenceliymiş aslında.

- Resim Silinmiş.

text sevilmedi. birde böyle denedim.
- Resim Silinmiş.
11 Replies
M
MoonLife ⭐ 19y
#2
text pek hoş değil http://www.dafont.com dan yazı tipleri indir c/WİNDOWS/Fonts bölümüne at
D
Downfall OP ⭐ 19y
#3
Çok Teşekkürler
M
MoonLife ⭐ 19y
#4
Çok Teşekkürler

önemli değil bende ps başladığım ilk gün böyle sorunlar yaşadım ama bana kimse yardım etmemişti karıştıra karıştıra öğrendim xD
Q
Quensis ⭐ 19y
#5
Eğer yeni başlamış olmasan Arkaplan-Render, Render-Yazı, Yazı-Arkaplan uyumuna dikkat et derdim.

Yeni başladığın için İmzanın boyunu biraz küçük yapmanı öneririm onun dışında güzel. 👍
L
Leet1 ⭐ 19y
#6
Text Bozmuş imzayı
D
Downfall OP ⭐ 19y
#7
Eğer yeni başlamış olmasan Arkaplan-Render, Render-Yazı, Yazı-Arkaplan uyumuna dikkat et derdim.

Yeni başladığın için İmzanın boyunu biraz küçük yapmanı öneririm onun dışında güzel. 👍
Teşekkürler. Siteden öğreneceğim işte birşeyler. Moonlife'in verdiği sitede kayboldum 😄 çok fazla font var 😄
D
Downfall OP ⭐ 19y
#8
Nasıl bir text önerirsiniz? mesela ?
- Resim Silinmiş.
D
Downfall OP ⭐ 19y
#9
arkadaşlar text önerilerinizi bekliyorum...
Q
Quensis ⭐ 19y
#10
Şu andaki imzandaki text güzel yanlız renk uyumuna dikkat et.
D
Downfall OP ⭐ 19y
#11
Ne demek istediğini anladım sanırım. İmzan benim için örnek oldu zaten 😄
Teşekkürler. Okulum başlıyor o yüzden pazartesiye kadar birşeyler daha çıkarmam lazım.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: