
Buda benden



anlamlı gelince saçma salak bir dusunce olarak aha şimdi aldı veya hepsi buyuk harf gelince falan aha şimdi aldı işte diye saçma bir umut oluyordu:D
vay süper bi konu bende ilginç çıkmadı daha
:D
Buda benden :)
- Resim Silinmiş.
ahahah bu da güzelmiş 😆 :P
Buda benden :)
- Resim Silinmiş.
ahahah bu da güzelmiş 😆 :P
Gerçekten GüzeL
haha alın buda benden 😁
- Resim Silinmiş.
Buda benden :)
- Resim Silinmiş.
ahahah bu da güzelmiş 😆 :P
Gerçekten GüzeL
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap