Bana Need For Speed 2
Save Dosyası % 100 Bitmiş Save Dosyasını Bulabilirmi ?
Bekliorum ?!!!!!!.. saolun
İlgili Kişiler ve Mod Arklarım
· 21 Yanıt · 3.1K görüntüleme 0 okuyor
21 Yanıt
Lütfen gereksiz topicler açmayalım, öncelikle oyun yama bölümü var ordan yapmalıydın üstelik nfs 2 nin bitmiş save ini daha geçen istediler bende verdim, forumu kirletmeyelim.
viewtopic.php?f=36&t=12648&start=156
viewtopic.php?f=36&t=12648&start=156
Lütfen gereksiz topicler açmayalım, öncelikle oyun yama bölümü var ordan yapmalıydın üstelik nfs 2 nin bitmiş save ini daha geçen istediler bende verdim, forumu kirletmeyelim.
viewtopic.php?f=36&t=12648&start=156
kusura bakma :? Tamam saol un
ee nereye koycam bu save leri save dosyasına koyuyom olmuor :? nasıl olcak
save dosylarını nereye koycağımı sölemicekmısınız olmuor koymadığım yer kalamdı :?
Lütfen gereksiz topicler açmayalım, öncelikle oyun yama bölümü var ordan yapmalıydın üstelik nfs 2 nin bitmiş save ini daha geçen istediler bende verdim, forumu kirletmeyelim.
http://www.extraloob.com/forums/viewtop ... &start=156
+1
save dosylarını nereye koycağımı sölemicekmısınız olmuor koymadığım yer kalamdı
Ben NFS Oynamadım Ama Genellikle Belgelerim de Dosyası Olur Onun İçine At
Lütfen gereksiz topicler açmayalım, öncelikle oyun yama bölümü var ordan yapmalıydın üstelik nfs 2 nin bitmiş save ini daha geçen istediler bende verdim, forumu kirletmeyelim.
viewtop ... &start=156
+1save dosylarını nereye koycağımı sölemicekmısınız olmuor koymadığım yer kalamdı
Ben NFS Oynamadım Ama Genellikle Belgelerim de Dosyası Olur Onun İçine At
orda yok
Lütfen gereksiz topicler açmayalım, öncelikle oyun yama bölümü var ordan yapmalıydın üstelik nfs 2 nin bitmiş save ini daha geçen istediler bende verdim, forumu kirletmeyelim.
http://www.extraloob.com/forums/viewtop ... &start=156
+1save dosylarını nereye koycağımı sölemicekmısınız olmuor koymadığım yer kalamdı
Ben NFS Oynamadım Ama Genellikle Belgelerim de Dosyası Olur Onun İçine At
orda yok
O Zaman C Program Files NSF 2 save dosyası olur Onun içine At 😉
onun içine atınca da olmuor
Profil Dosyası Vardır Onun İçine At
nerde o dosya ❓
Ben geldim 😄 Dementor doğru söylüyor.Ben nfs u 2 oynadım ama 1 incisini oynadım.Bana nfs u 2 nin yüklü olduğu dosyanın resmini atarmısın?
nasıl resmını ??? oyun içindeykenmi ?
Buldum Nereye Konulacağını Gizli Dosyaları Göster Yap (Herhangi bir dosya açıkken araçlar/klasör seçenekleri / görünüm / Gizli Dosyaları Göster)
Ardından C:\Documents and Settings\admin\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2
Konumuna Gir Bunun İçine At Muhtemelen Olacaktır oldie
yok onu çoktan yaptım yokki öle bi dosya :?
nasıl resmını ??? oyun içindeykenmi ?
Oyunun yüklü olduğu dosya.
nasıl resmını ??? oyun içindeykenmi ?
Oyunun yüklü olduğu dosya.
Tamam
1. Bu Dosyanın İçi.
- Resim Silinmiş.
2.Buda D nin İçi
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
2.Buda D nin İçi
- Resim Silinmiş.
Aklıma Bişi Geldi Mesela Oyuna Gir Dementor Diye Bir Profil Aç Ondan Sonra Windows Arama Motorundan Dementoru Arat (Tüm Dosyaları) Çıkan Dosya profil Dosyasıdır Onun Klasörüne Git Oraya At Olur Herhalde 😈
harbi ha 😈 aklıma gelmedı hiç denicem xD
Ee Sonuç :)
sonuç tırtım.com olmadı 😄
Belkide save atma olayı yoktur belli olmaz ama ciddiyim bu kadar surede kendin bitirirdin oyunu ?!!!!!!..
ben bitirdim zatende oyunu d diskindeydi oyun formattan sonra save gitti böle oldu anlamadım
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap