Icerige atla
Extraloob

İlgili Kişiler ve Mod Arklarım

· 21 Yanıt · 3.1K görüntüleme
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#1
Bana Need For Speed 2

Save Dosyası % 100 Bitmiş Save Dosyasını Bulabilirmi ?

Bekliorum ?!!!!!!.. saolun
21 Yanıt
_
_CaPtaiN_ ⭐ 18y
#3
Lütfen gereksiz topicler açmayalım, öncelikle oyun yama bölümü var ordan yapmalıydın üstelik nfs 2 nin bitmiş save ini daha geçen istediler bende verdim, forumu kirletmeyelim.

viewtopic.php?f=36&t=12648&start=156
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#4
Lütfen gereksiz topicler açmayalım, öncelikle oyun yama bölümü var ordan yapmalıydın üstelik nfs 2 nin bitmiş save ini daha geçen istediler bende verdim, forumu kirletmeyelim.

viewtopic.php?f=36&t=12648&start=156

kusura bakma :? Tamam saol un
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#5
ee nereye koycam bu save leri save dosyasına koyuyom olmuor :? nasıl olcak
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#6
save dosylarını nereye koycağımı sölemicekmısınız olmuor koymadığım yer kalamdı :?
K
Kuruman ⭐ 19y
#7
Lütfen gereksiz topicler açmayalım, öncelikle oyun yama bölümü var ordan yapmalıydın üstelik nfs 2 nin bitmiş save ini daha geçen istediler bende verdim, forumu kirletmeyelim.

http://www.extraloob.com/forums/viewtop ... &start=156


+1

save dosylarını nereye koycağımı sölemicekmısınız olmuor koymadığım yer kalamdı

Ben NFS Oynamadım Ama Genellikle Belgelerim de Dosyası Olur Onun İçine At
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#8
Lütfen gereksiz topicler açmayalım, öncelikle oyun yama bölümü var ordan yapmalıydın üstelik nfs 2 nin bitmiş save ini daha geçen istediler bende verdim, forumu kirletmeyelim.

viewtop ... &start=156


+1

save dosylarını nereye koycağımı sölemicekmısınız olmuor koymadığım yer kalamdı

Ben NFS Oynamadım Ama Genellikle Belgelerim de Dosyası Olur Onun İçine At

orda yok
K
Kuruman ⭐ 19y
#9
Lütfen gereksiz topicler açmayalım, öncelikle oyun yama bölümü var ordan yapmalıydın üstelik nfs 2 nin bitmiş save ini daha geçen istediler bende verdim, forumu kirletmeyelim.

http://www.extraloob.com/forums/viewtop ... &start=156


+1

save dosylarını nereye koycağımı sölemicekmısınız olmuor koymadığım yer kalamdı

Ben NFS Oynamadım Ama Genellikle Belgelerim de Dosyası Olur Onun İçine At

orda yok


O Zaman C Program Files NSF 2 save dosyası olur Onun içine At
😉
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#10
onun içine atınca da olmuor
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#11
Profil Dosyası Vardır Onun İçine At

nerde o dosya ❓
_
_CaPtaiN_ ⭐ 18y
#12
Ben geldim 😄 Dementor doğru söylüyor.Ben nfs u 2 oynadım ama 1 incisini oynadım.Bana nfs u 2 nin yüklü olduğu dosyanın resmini atarmısın?
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#13
nasıl resmını ??? oyun içindeykenmi ?
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#14
Buldum Nereye Konulacağını Gizli Dosyaları Göster Yap (Herhangi bir dosya açıkken araçlar/klasör seçenekleri / görünüm / Gizli Dosyaları Göster)
Ardından C:\Documents and Settings\admin\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2

Konumuna Gir Bunun İçine At Muhtemelen Olacaktır oldie

yok onu çoktan yaptım yokki öle bi dosya :?
_
_CaPtaiN_ ⭐ 18y
#15
nasıl resmını ??? oyun içindeykenmi ?

Oyunun yüklü olduğu dosya.
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#16
nasıl resmını ??? oyun içindeykenmi ?

Oyunun yüklü olduğu dosya.

Tamam
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#17
1. Bu Dosyanın İçi.
- Resim Silinmiş.

2.Buda D nin İçi
- Resim Silinmiş.
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#18
Aklıma Bişi Geldi Mesela Oyuna Gir Dementor Diye Bir Profil Aç Ondan Sonra Windows Arama Motorundan Dementoru Arat (Tüm Dosyaları) Çıkan Dosya profil Dosyasıdır Onun Klasörüne Git Oraya At Olur Herhalde 😈

harbi ha 😈 aklıma gelmedı hiç denicem xD
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#19
Ee Sonuç :)

sonuç tırtım.com olmadı 😄
A
addIcFb OP ⭐ 19y
#20
Belkide save atma olayı yoktur belli olmaz ama ciddiyim bu kadar surede kendin bitirirdin oyunu ?!!!!!!..

ben bitirdim zatende oyunu d diskindeydi oyun formattan sonra save gitti böle oldu anlamadım

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: