Icerige atla
Extraloob

Ikariam - Operatöre İlet Butonunun Kullanımı

· 3 Yanıt · 6.2K görüntüleme
L
Liu OP ⭐ 19y
#1
Operatöre Ilet Butonu

Henüz görmemiş veya haberi olmayan arkadaşlar için ; artık size gelen uygunsuz mesajları operatörlere iletmek için bir butonunuz var. Bu buton sayesinde artık ekran görüntüsü (screenshot) almadan mesajlarınızı operatöre iletebileceksiniz.

Bu butonu Diplomasi kısmındaki mesajların altında görebilirsiniz.

- Resim Silinmiş.


Tamam a bastıktan sonra mesajınız operatöre iletilecektir..
- Resim Silinmiş.

Butonun Kullanım Yerleri

* Size veya başkasına edilen hakaretler
* Irkçılık, argo veya tehdit mesajlari
* Türkçe olmayan mesajlar
* Reklam içeren mesajlar
* Oyun kuralları dışında içerik içeren mesajlar

Ps:Bu listenin dışında Operatöre Ilet butonunu kullanmanız veya Operatöre Ilet butonunu aynı mesaj için birden fazla kere kullanmanız sizin ceza almanıza sebeb olabilir..
3 Yanıt
B
#2
güzel güzel pek kullanmadım ama bunu (^-^)
L
Liu OP ⭐ 19y
#3
kullanırsın artıkın 😜

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: