Operatöre Ilet Butonu
Henüz görmemiş veya haberi olmayan arkadaşlar için ; artık size gelen uygunsuz mesajları operatörlere iletmek için bir butonunuz var. Bu buton sayesinde artık ekran görüntüsü (screenshot) almadan mesajlarınızı operatöre iletebileceksiniz.
Bu butonu Diplomasi kısmındaki mesajların altında görebilirsiniz.
- Resim Silinmiş.
Tamam a bastıktan sonra mesajınız operatöre iletilecektir..
- Resim Silinmiş.
Butonun Kullanım Yerleri
* Size veya başkasına edilen hakaretler
* Irkçılık, argo veya tehdit mesajlari
* Türkçe olmayan mesajlar
* Reklam içeren mesajlar
* Oyun kuralları dışında içerik içeren mesajlar
Ps:Bu listenin dışında Operatöre Ilet butonunu kullanmanız veya Operatöre Ilet butonunu aynı mesaj için birden fazla kere kullanmanız sizin ceza almanıza sebeb olabilir..
Ikariam - Operatöre İlet Butonunun Kullanımı
· 3 Yanıt · 6.2K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
güzel güzel pek kullanmadım ama bunu (^-^)
kullanırsın artıkın 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap