Bu bölüm açılırsa ben elimden geldiği kadar bilgi koyarım ve görüntüler koyarım,Eğer açlırsa.
Saygılarımla...
Konuyu açtım...
http://extraloob.com/forums/viewtopic.php?f=36&t=62343
Baya gelişen bir oyun olduğu için Türklerin yoğunluğundan dolayı İstekte bulundum.
"İkariam" Online Oyunu Bölümü açılsın!!!
· 11 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
11 Yanıt
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Oyunu bir tanıt Online oyunlar bölümüne birkaç konu aç güzelce süsle extraloob beğenirse açar gibime geliyo ^^
Oyunu bir tanıt Online oyunlar bölümüne birkaç konu aç güzelce süsle extraloob beğenirse açar gibime geliyo ^^
ok
Eee oyunu senden başka oynayan var mı ki sitede? Bu arada oyun çok tatlıymış Age of Empires I: Rise of Rome'u anımsattı bana.
Eee oyunu senden başka oynayan var mı ki sitede? Bu arada oyun çok tatlıymış Age of Empires I: Rise of Rome'u anımsattı bana.
Bilmiyorum şuan ama türkler çok oynuyo oyunun zaten kendi dilleri var.
http://www.ikariam.com
http://www.ikariam.net
http://www.ikariam.es
http://www.ikariam.de
http://www.ikariam.pl
http://www.ikariam.dk
http://www.ikariam.gr
http://www.ikariam.ru
http://www.ikariam.no
ve daha çok dilleri var türk olanlar
http://www.ikariam.net adresinde hem server lardan bakarsanız diğer sunucu dillerine göre hepsinden daha çok sunucusu var.
Açılıcakmı?
ok açıldı ellerinden öper.
bölüm açıldı ben daha bu oyunun adını yeni duyuyorumm oda güzel 😊
Paylaşım için teşekkürler
ok açıldı ellerinden öper.
Teşekkğür ederim orda beni deneme mod olarak yapabilirmisiniz?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap