Icerige atla
Extraloob

"İkariam" Online Oyunu Bölümü açılsın!!!

· 11 Yanıt · 1.5K görüntüleme
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#1
Bu bölüm açılırsa ben elimden geldiği kadar bilgi koyarım ve görüntüler koyarım,Eğer açlırsa.

Saygılarımla...
Konuyu açtım...
http://extraloob.com/forums/viewtopic.php?f=36&t=62343
Baya gelişen bir oyun olduğu için Türklerin yoğunluğundan dolayı İstekte bulundum.
11 Yanıt
B
#2
Oyunu bir tanıt Online oyunlar bölümüne birkaç konu aç güzelce süsle extraloob beğenirse açar gibime geliyo ^^
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#3
Oyunu bir tanıt Online oyunlar bölümüne birkaç konu aç güzelce süsle extraloob beğenirse açar gibime geliyo ^^

ok
J
Jigsaw ⭐ 19y
#5
Eee oyunu senden başka oynayan var mı ki sitede? Bu arada oyun çok tatlıymış Age of Empires I: Rise of Rome'u anımsattı bana.
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#6
Eee oyunu senden başka oynayan var mı ki sitede? Bu arada oyun çok tatlıymış Age of Empires I: Rise of Rome'u anımsattı bana.

Bilmiyorum şuan ama türkler çok oynuyo oyunun zaten kendi dilleri var.

http://www.ikariam.com
http://www.ikariam.net
http://www.ikariam.es
http://www.ikariam.de
http://www.ikariam.pl
http://www.ikariam.dk
http://www.ikariam.gr
http://www.ikariam.ru
http://www.ikariam.no

ve daha çok dilleri var türk olanlar

http://www.ikariam.net adresinde hem server lardan bakarsanız diğer sunucu dillerine göre hepsinden daha çok sunucusu var.
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#7
Açılıcakmı?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#8
ok açıldı ellerinden öper.
_
_CaspeR_ ⭐ 19y
#9
bölüm açıldı ben daha bu oyunun adını yeni duyuyorumm oda güzel 😊
_
__AEK__ ⭐ 18y
#10
Paylaşım için teşekkürler
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#11
ok açıldı ellerinden öper.

Teşekkğür ederim orda beni deneme mod olarak yapabilirmisiniz?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: