Icerige atla
Extraloob

I am What I am !!!

· 23 Yanıt · 4.2K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
G
GodLeSs ⭐ 19y
#21



I am What I am !!! ( Neysem Oyum!!! )

Selametle!...

bende arkandayım kardeşim (bu arada ne ögretmenisin)


turkiye bunun gibi g.y ogretmenlere kaldıysaaaa gelecegimiz hiç parlak deillll
yaptıgım herşeyin bir nedeni vardır diyorsun sana cok yaptıgın bir şeyin nedenini sorcam ve cevap beklıyorummmm'' neden nerwagus u her gordugunde aşkımmm diye anırıpta o patilerini bosuna agrıtıyorsun?????



Şifre Id GizLi Soru Yanıtı E-maiL Adresi!!!
ateş su toprak tahta(leth4l)
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#22
SaSuKe bunları görüyorsun değil mi ? Sesimi çıkarmıyorum bak

Selametle!...

By GaLaHaD
P
PegasusS ⭐ 19y
#23

SaSuKe bunları görüyorsun değil mi ? Sesimi çıkarmıyorum bak

Selametle!...

By GaLaHaD

Elimi ayağımı çektim dedim ben karışmıyorum.Ben yanımdakilere sahip çıkarım birşeyler olmasın diye -ki eren benim yandaşım değil.Ben erene kaç kez söledim,uyardım.Bu yaşına kadar ailesi terbiye verememiş ben mi vereyim?Ama yine söylüyorum gün gelir birinin sabrı taşar çıkar karşısına ağzını,burnunu dağıtır.Sonra ADAM olur,sesini çıkarmaz.Eren sana son tavsiyem başına bunlar gelmeden susmasını bil.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: