telefoncu? abi büyük mağazalara gitsene
Teknosaya gittim. HTC de LG de yoktu.
Telefoncu dediğime bakarsam Turkcell bayisine gittim.
Çarşıda bir sürü var çok yağmur yağıyordu fazla dolaşamadım.
6 -7 yere daha gideceğim bakalım onlar ne diyecek.
telefoncu? abi büyük mağazalara gitsene
Telefoncuya gittim. Dedi HTC alma , önermem.
Samsung yada Nokia al dedi , bende Android olsun dedim.
Samsung Galaxy Ace al dedi kampanya var.
Bütçeyi arttırsan Galaxy W al dedi.
Samsung mu ? HTC mi ?
Hayırlı olsun ne diyelim
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap