Icerige atla
Extraloob

HTC Desire S Vs LG OPTIMUS Black P970

· 25 Yanıt · 1.8K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
N
NewJersey OP ⭐ 15y
#21
telefoncu? abi büyük mağazalara gitsene


Teknosaya gittim. HTC de LG de yoktu.
Telefoncu dediğime bakarsam Turkcell bayisine gittim.
Çarşıda bir sürü var çok yağmur yağıyordu fazla dolaşamadım.
6 -7 yere daha gideceğim bakalım onlar ne diyecek.
M
MicroEx ⭐ 19y
#22
Telefoncuya gittim. Dedi HTC alma , önermem.
Samsung yada Nokia al dedi , bende Android olsun dedim.
Samsung Galaxy Ace al dedi kampanya var.
Bütçeyi arttırsan Galaxy W al dedi.
Samsung mu ? HTC mi ?


Kesinlikle HTC !
Gecen gun Samsung i8910 Omnia HD mi satıp htc hd2 aldım işletim sistemi windows idi
Android yaptırdım mis gibi kullanıyorum androıd bide desire hd nin cakması

Kimbilir Desire nasıldır 🙄

Ama Yurtdısı iphone 4 800 tl ben kanadadan getirttirirdim bi tane ben olsam tabi ...
N
NewJersey OP ⭐ 15y
#23
Samsung galaxy ace aldım.Gayet güzel ;-)

[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile
M
MicroEx ⭐ 19y
#24
Hayırlı olsun ne diyelim
N
NewJersey OP ⭐ 15y
#25
Hayırlı olsun ne diyelim


Sağol ^^

[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: