H hmzsnmz OP ⭐ 19y 14 yil once #1 Yazar burada egoist davranıp, kendi hakkında düşünülenleri öğrenmeyi amaçlamaktır.Aslında maksadı sadece gırgır olup, can sıkıntısını gidermektedir. [ek #12654] TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı +Q Yanıt Yaz Sil
R RoqA ⭐ 17y 14 yil once #2 Nedenini bilmediğim bir şekilde zamanında nickini "hazımsız" diye okuduğum mübarek bir abimiz. Akşama sohbet var, hem de pilavlı. TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
F frityus ⭐ 17y 14 yil once #3 Hmssnmz'dir o bir kere = Hasan Sönmez Hamza yok yani gençler "Naber Hasan abi " TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
Lenneth ⭐ 19y 14 yil once #4 nickini ilk gördüğümde " hemezesenemeze ne lan ? " diyip, sonraları panpeyto olduğum yüce kişilik. Special thx to Flexi TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
D Doma$no ⭐ 18y 14 yil once #5 Puanım tutmazsa İstanbul'a onunla tanışmk içi nEskişehir yazacağım. TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
The47 ⭐ 18y 14 yil once #6 hep nickini hazımsızım şeklinde okudugum yönetici.(bknz:çarşıdan aldım bir tane eve geldim bin tane) TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
L Loras ⭐ 16y 14 yil once #7 nickini yanlış bildiğim ve yeni farkettiğim yönetici. TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
E EricNorthmaN ⭐ 17y 14 yil once #8 extraloob'da site manager biri olan şahsiyet! TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil