Sahipsiz köpekten, karanlıktan, yüksekten, böceklerden, kan görmekten, okyanus/denizden, küçük garip bakan kız çocuklarından korkarım. 🍿
bende korkarım Bold yazdığım yerden sebebi küçük yaşta sadece kardeşimle birlikte gece halkayı izlemek -.-
Ben bırak gece halka seyretmeyi, karanlıkta küçük bi kızla aynı odada bile duramam. 😱 😳
Spoiler
