Icerige atla
Extraloob

Herşey Yavaş Yavaş :) Güncel 10.05.2011

· 39 Yanıt · 3.6K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
N
Neoptolemos OP ⭐ 16y
#21
4Wizz 1warrior , 2wizz buffsız mı kalacak :P

2 wizarda pains, 2 wizarda fences, clerice protect + screens.

Lafı ağzımdan aldın Erdi ya. 🙏
Zaman ötesinden gelen edit: Clerice aynı anda degilde farklı zamanlarda screenleri nasıl bastırabiliriz.
Örn: Ultimate bitince moral ve phy 🙄
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#22
Benim pt ; 3wizz 2warrior 2bard 1cleric şeklinde wizzler ve cleric tam warrior buff'ı alıyor seri de kasıyorum , ayrıca hiç yattıklarını görmedim 😄
N
Neoptolemos OP ⭐ 16y
#23
Benim pt ; 3wizz 2warrior 2bard 1cleric şeklinde wizzler ve cleric tam warrior buff'ı alıyor seri de kasıyorum , ayrıca hiç yattıklarını görmedim :D

4 Wizz çok daha seri oluyor, tecrübe ile sabittir :)
N
Neoptolemos OP ⭐ 16y
#24
Güncel.
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#25
Fruit'in suçu ne 😜
N
Neoptolemos OP ⭐ 16y
#26
Fruit'in suçu ne :P

Onun mastery yi biraz geç uplamışım da öyle geride kalmış 😁
S
#27
Kolay gelsin beni tanırsın, __Bebeqim__ UltrAmasya UpsReally
N
Neoptolemos OP ⭐ 16y
#28
Tanıyorum biraz. Sağol.
P
PokerFace_ ⭐ 16y
#29
Tanıyorum biraz. Sağol.

panpa ezikler için guıld kurdum oyuna girince pm atam senide alam 😄
N
Neoptolemos OP ⭐ 16y
#30
Tanıyorum biraz. Sağol.

panpa ezikler için guıld kurdum oyuna girince pm atam senide alam :D

Olur panpa 😄 Ne guildin ismi, Meyve_Sebze yapsaydın :D
O
ozgur57 ⭐ 17y
#31
güzel gidiyorsun kardeş 😄
P
PokerFace_ ⭐ 16y
#32
Tanıyorum biraz. Sağol.

panpa ezikler için guıld kurdum oyuna girince pm atam senide alam :D

Olur panpa 😄 Ne guildin ismi, Meyve_Sebze yapsaydın :D

SuckerPunch feci feci 🤤
C
ColdHeart ⭐ 17y
#33
tebrikler kardeşim bende kendi pt mi yapıyorum dün DeadlyMage&Kolera 3 wiz 2 warrior 2 bard 1 cleric 😊
R
ramillete ⭐ 16y
#34
çok başarılı 😄
N
Neoptolemos OP ⭐ 16y
#35
Konu güncellenmiştir arkadaşlar.
C
cezasoft ⭐ 16y
#36
aga sen şu an 7 çar kasıyon 8. nerden çıkacak 😄
N
Neoptolemos OP ⭐ 16y
#37
8. de kasan charım işte.
Oda warrior olacak.
P
PokerFace_ ⭐ 16y
#38
parçala behçettt
R
RunFiles ⭐ 15y
#39
Hayirli olsun .Saniyorum isroda parti sistemi farkli herkes 4 wizard 1 warior 1 cleric 2 bard yapiyor.Ksroda sistem 3 wizard 2 warrior 1 cleric 2 bard yapiliyor wariorun 2 side lure yapiyor boylece daha hizli oluyor.Ama siz tek bilgisayar ve botla yapiyorsunuz ondan boyle bir sistem kullaniyorsunuz heralde 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: