Icerige atla
Extraloob

herkez iceri yoklama alıoz xD

· 67 Yanıt · 5.4K görüntüleme · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
G
GangsteR ⭐ 19y
#41
Bur@K

nerdeeee?
S
SoRuNLu ⭐ 18y
#42
öğretmenim agasarli arkadaşımızın evinde sular kesilmiş o yüzden bugün gelmedi ❗
A
agasarli ⭐ 19y
#43
karıda kızdayım gelicem muslukları bozulmuş (meşgul) 😈 😈 😈
A
addIcFb ⭐ 19y
#44
heheheheh (meşgul) 😄
M
Marinero ⭐ 19y
#45
burdayım 😄
L
LiFeGuaRD ⭐ 19y
#46
yolda qeliooo
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#47
Here 😈
4
4eweRSro ⭐ 18y
#48
Zekeriya Beyaz 😈


😁 😁
M
Midbroke ⭐ 18y
#49
- Resim Silinmiş.
A
asdfasdf ⭐ 19y
#50
i'm here 👍
D
drotalion ⭐ 19y
#51
burdayum da xD
.NET
.NET ⭐ 19y
#52
- Resim Silinmiş.

İşte budur ya. Herkes takmış herkeze gidiyor.
Ben de burdayım örtmenem 😄
[F New]Solo Gitarist
I
ironEyE ⭐ 18y
#53
Melo_King veya ironEyE veya AvatarAang

hepsi bnim ve burdayım 😄
I
ironEyE ⭐ 18y
#54
ee tek ben mi varım 😜
I
ironEyE ⭐ 18y
#55
kalemim yok silgim yok sınıfda kaldım haberim yok 😁
B
bannedddd ⭐ 19y
#56
Yooooo ben de burdayım, Darkness'da..
I
ironEyE ⭐ 18y
#57
anaaa sen darkness misin 😄 nickini mi değiştirdin
B
bannedddd ⭐ 19y
#58
anaaa sen darkness misin 😄 nickini mi değiştirdin

Yok canım ölsem Darkness falan yapmam. 😄
Ondan demedim ben o da burda cünkü o yüzden dedim. 😄
I
ironEyE ⭐ 18y
#59
he anladım
W
#60
Geçerken bi uğriim dedim:D

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: