Icerige atla
Extraloob

Herkez Bir Usttekinin Sorusuna Cevap D:

· 254 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 2 / 13
Yanıtlar
X
XER0 ⭐ 19y
#21
f.uck you derdim xP

alttaki sen gm ile konuşsan ne derdin ?
N
Nerissa ⭐ 18y
#22
Sun Pls derdim xD

Altaki 3 dileğin olsa neleri dilerdin (biraz eskidi ama neyse)
B
belgther ⭐ 19y
#23
1)saglik
2)gercek dostlar ve iyi bir es
3)3 dilek hakki daha...

Alttaki hic bir online oyun icin para harcadin mi?
E
Espio ⭐ 19y
#24
Silkroad için çok rahat 500-600$ harcadım.

hayatta hiç "keşke" demediğin bi zaman dilimin oldu mu?
Q
Quensis ⭐ 19y
#25
Bu gün oldu daha iyiki yapmışım dediğim çok şey oldu..

Hiç gerçekten aşık oldun mu ?
F
F10diP| ⭐ 19y
#26
evet.. ama 3. sahış bana olmadı.. kalp kalbe de karşı değil bu yalanlarla nereye kadar keklenecez bilemiyorum...

hiç extraloob dan ayrılmayı düşündünmü? neden..
E
Espio ⭐ 19y
#27
Bu gün oldu daha iyiki yapmışım dediğim çok şey oldu..

Hiç gerçekten aşık oldun mu ?


Tek bir defa , peşinden 3 yıl koşup sonunda ...tir çektim ahah ne gerizekalılık yapmışım 😜

Hiç Kuzucuk_tr diye nickin oldu mu ? 😁


Ups gecikmişim 😜
U
Uykucuu ⭐ 18y
#28
Bu soruya cevap vermek istemiyorum. xD

Hiç 90 level charın oldu mu
X
XER0 ⭐ 19y
#29
hayır 😢

alttaki sen post kasıyor musun ? 😜
H
#30
yok ya hic kasarmıyım 😄

Alttaki cok sinirlendınde pc yi camdan asa attın oldu mu
F
Furina ⭐ 19y
#31
Manyak değilim 😄
Alttaki sro da hiç birini kazıklamaya çalıştın mı
H
#32
Hayır ama sureklı ıyı gozukup kazık atmaya calısanlar oldu:)
Alttaki Hic 9DG Sox itemin varmı?
K
KinqLee ⭐ 18y
#33
mon sun vardı ama suanda yok 😎
altaki hiç +9 basabildin mi yada satın alabildin mi?
X
XER0 ⭐ 19y
#34
+8 aldım 😢

bileklerini kesmek ister misin ?
R
Rhea ⭐ 19y
#35
neden öyle bir salaklık yapayım ki
alttaki sen Amy Lee nin avatarındaki kadının güzel olduğunu düşünüyrmusun
T
Truth OP ⭐ 18y
#36
Eh 😄

Senin Adın Ne D: ??
X
XER0 ⭐ 19y
#37
Hakan 😆

gidip birininin kafasına sıkasın geldi mi ?
T
Truth OP ⭐ 18y
#38
evet 😄

peki keserken en heycanlandığın uniqe
H
#39
Shaitandı cunku eskı laptopumla kesıyordum Kasmalar Donmalar Dc yada masaustu yıcem dıye heyecanlanmıstım=)
En fazla kac K SP kastın=)
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#40
3.000 😄 Sp Farm Yapma Taraftarı Değilim ^^

En Son Çarınının Adı ne ?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: