Arkadaşlar 03.09.2009 Tarihinde Ayın Üyesi Adlı Topicde Çıkardığım Tartışma ve Kavgadan Dolayı Bütün Extraloob Ailesinden Özür Diliyorum.Olayın Sıcaklığıyla Çok Fena Şeyler Saçmaladım.Affınıza Sığınıyorum.Hatalı oldugumu Kabul Ediyorum.Özellikle Okan Abiden Çok Büyük Özür Diliyorum.Biliyorum Çok Büyük Eşeklik Ettim Ama Onun Büyüklüğüne Sığınıyorum.Neden Banladığımı Hala Çözmüş Değilim Ama Vardır Bi Bildikleri. "Bütün Extraloob Ailesinden Çok Büyük Özür Diliyorum.Eğer İzin Verirseniz Hayatımda ve Forumda Yeni Bir Sayfa Açmak İstiyorum."
Saygılarımla;
Gökhan Dinç..
Herkesden Çok Özür Dilerim, Hatamı Anladım..
· 9 Replies · 1.4K views 0 reading
9 Replies
-.-"
sweetCHIEF
⭐ 17y
🙄
Hatanı anlamana sevindim.Özür dilemekde bir erdemdir.Bir daha aynı hatayı yapmaman dileğiyle...
Hatanı anlamana sevindim.Özür dilemekde bir erdemdir.Bir daha aynı hatayı yapmaman dileğiyle...
asLa.Hatamı anladım diyorum pek kimse ilgilenmesede.sanırım bana hala dargınlar 🙄
A
AliceCullen
⭐ 17y
Biraz bekle beklemeden hiçbirşey olmaz hatanı anlaman buyuk bir gelişme 🙄
Biraz bekle beklemeden hiçbirşey olmaz hatanı anlaman buyuk bir gelişme 🙄
🍿
özüre gerek yok kuzum hatanı anlaman ve saygı sevgiyi asla unutmaman yeterlidir.
özüre gerek yok kuzum hatanı anlaman ve saygı sevgiyi asla unutmaman yeterlidir.
Bu büyüklüğünü asla unutmayacağım Okan abi.Bana 1 şans daha verdiğin için sana minnettarım.. 🙏 Forumda Yeni Bir Sayfa Açıyorum.
Squidward (Old Spyware) Geri Döndü..
Log in to write a reply.
Log In