yha bn bişi soracam soracağım soru tam komedi softmod ney yani sm ney oluyo anlamadım gitti 😁
herkes bana gülücek :D
· 10 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
10 Yanıt
bu soruyu daha yenimi soruyon:) 454 mesajın war bide şimdiye kadar nerdeydin:D bende ne olduğunu bilmiyorum 😈 😈 😈
sofmod İle 2Veya Daha Fazla Charı Bota Kurabiliyorsun 👍
bnde çok merak ettim napıyım herkez diyo sm sm sm sm ne ki bu sm ne işe yarıyo ?
sofmod İle 2Veya Daha Fazla Charı Bota Kurabiliyorsun 👍
o olay loaderlede oluyo
Dostum sofmod sro botun cracklı hali 0x33 yapıyo bu botu aynı pc de 7 8 tane bot ata biliyosun az kasıyo vs. + dahada ucuz. bi haftalık alıyosun sınırsız kullanıyosun lakin site artık üyelik vermiyor.
sm - soft mod, drew benton ve birkaç kişinin bir araya gelip 0x33 sitesi altında isro botun ''tbot gibi süreli'' olan versionunu yarattılar (veya kırdılar). Bunun sana getirisi, aynı anda istediğin kadar char ı isro bot ile aynı anda kasmanı sağladılar. drew benton, siteyi bırakıp rev6 ya kayınca, 0x33 tarafından daha artık destek verilmeyeceği bildirildi.
olay bumu yani artık sm fln yok mu satılmıyo mu?
sm var ama satılmıyor. El altından satanar hala vardır ama onun dışında yok.
el altından satanlarda zor bulunur kannımca
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap