toplayıp gelcem milleti ama dersane var erken çıkıcm o zmn sizn içn inş trafik olmaz
Hercules Savaşa Karşı Eylem
· 54 Yanıt · 11K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
gelişmeler ne kaç kişi gelioı
son 5 sat herkes gelio dimiben ewde yokum o yüsden internet cafeye gitçem 4,30 a doru global atarım saa 5 de ordasın dimi kesin
hacım,
bana hiç yürüyüş denk gelmedi ya pacıfıkte olsada bizde yürüsek Twisted Evil Twisted Evil
bana hiç yürüyüş denk gelmedi ya pacıfıkte olsada bizde yürüsek Twisted Evil Twisted Evil
nasıl yani ben bişey anlamadım aynı yerde toplanıp neyapacaksınız?
Jangana yürüyeceğiz.Yada oturma eylemi yapacağız.
zuahahhaa penny topla çocukları herculese gidiyoruz yürüyüş varmış hiç dayanamaz NoWayOut yürüyüşlere Twisted Evil Mr. Green
penny imzanda ki NoWayOut topluluğu Oceans Eleven gibi çok cool olmuş babasın hacım extrabeer
T
Turk_Knight
⭐ 19y
Walla Ayaklaım Arıyoduu Hafifde Başım Arıyodu gelemedim
Ben yürekden destekliyorum sizi
Yürümeye Ne Gerek Var Mr. Green Mr. Green
Ben yürekden destekliyorum sizi
Yürümeye Ne Gerek Var Mr. Green Mr. Green
M
muratko193
⭐ 19y
Ya anlamıyorum neden hiç bir guild şuraya tamam bizde varız demiyor.Nerde Herkülün guildleri arkadaşlar.Bu kadar duyarsız olmayın lütfen.
HYSTERIA darkBORN NO_MERCY_TR UndergrounD AY_YILDIZ ANATOLIAN "SAKIN NEDEN BIZIM GUILD SON SIRADA NEDEN ILK SIRADA DEGIL DEMEYIN KAFAYI CIZERIM ARTIK"
Globalle duyurulacaktır tekrar
darkBORN u Cagırmanız Yeter
Sadece Yuruyuse Deil Kuçuk Bi Yardım da Olabilir Koşarak Geliriz !!!!!
Arkadas Cagırmanız Yeter Demiş Ama Nedense Ben Kimseyi Goremedim DarkBorn Dan Siz Gordunuzmu Arkadaslar.. Shocked
B
BlackMarshall
⭐ 19y
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
Crying or Very sad abi bu ne şanstır ya ss lerin hiçbirinde yokum 1.ss de zaten göremezsiniz sonradan geldim tmm
2.ss te öndeydim cıkmamısım
3.ss te janganın içine gidip pwp için şal aldım geri geldim o arada çekmişsiniz yine Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
M
muratko193
⭐ 19y
Şansına Küs Neyse Bi Daha Ki Sefere Very Happy
uff işte bu insana cok kotu koyar yuruyuse geliosn ve resmin cıkmıyor Very Happy
B
BlackMarshall
⭐ 19y
bide baskaları resim cekio die bir tane bile resim cekmedim yaa Sad
ama olsun beni orda görenler gördü o yeter detective
ama olsun beni orda görenler gördü o yeter detective
tüh ya dershane olmasaydı emin olun gelirdim Crying or Very sad
hihhihihi ben çıkmışım amma yakışıklı çıkmışım he Very Happy karismaya bak bea
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap