Icerige atla
Extraloob

herada ilgiç

· 20 Yanıt · 1.5K görüntüleme
E
EFENDYY OP ⭐ 19y
#1
beyler heradaki gold botların hepsinde preminyum var ne iş:^ santam
20 Yanıt
H
HosenberG ⭐ 19y
#2
ccf Mr. Green
Y
yeonyang ⭐ 19y
#3

ccf Mr. Green


bencede Mr. Green
3
3nToX ⭐ 19y
#4
ccf ne yaw :S
E
EFENDYY OP ⭐ 19y
#5
sanırım gaymax banllar diye tırstılarda aldılar herhalde santam
C
Caprice ⭐ 19y
#6
Onlar bir ayak yapıyor ama bakalım,yakında öğreniriz. Very Happy
T
TurkSword ⭐ 19y
#7
preli gold bot yuh daa neler yani, bu işin arkasında gaymax var çıkar kokusu
B
Baha i ⭐ 18y
#8
öldüyosunuzda gold bota pre almak kadar iyi bişi yok arkadas
ban olayından deıl yanı normaldede ex para yonunden zaman kaybetmemem yonunden
o paranın 5 katını zaten cıkartıyo Very Happy
1 tane alıyosun 1 ıd ye 4 tane charını sokuyosun
BOSPHORUS
BOSPHORUS ⭐ 19y
#9
1 ıd ye nasıl 4 tane sokuyorsun Mr. Green

öldüyosunuzda gold bota pre almak kadar iyi bişi yok arkadas
ban olayından deıl yanı normaldede ex para yonunden zaman kaybetmemem yonunden
o paranın 5 katını zaten cıkartıyo Very Happy
1 tane alıyosun 1 ıd ye 4 tane charını sokuyosun

C
Crisis ⭐ 19y
#10

1 ıd ye nasıl 4 tane sokuyorsun Mr. Green

öldüyosunuzda gold bota pre almak kadar iyi bişi yok arkadas
ban olayından deıl yanı normaldede ex para yonunden zaman kaybetmemem yonunden
o paranın 5 katını zaten cıkartıyo Very Happy
1 tane alıyosun 1 ıd ye 4 tane charını sokuyosun


Sokmanın yolunu ögrenmistir ? Twisted Evil Mr. Green Mr. Green Mr. Green
_
_titan_ ⭐ 19y
#11

1 ıd ye nasıl 4 tane sokuyorsun Mr. Green

öldüyosunuzda gold bota pre almak kadar iyi bişi yok arkadas
ban olayından deıl yanı normaldede ex para yonunden zaman kaybetmemem yonunden
o paranın 5 katını zaten cıkartıyo Very Happy
1 tane alıyosun 1 ıd ye 4 tane charını sokuyosun


Mr. Green
X
Xanthos ⭐ 19y
#12

1 ıd ye nasıl 4 tane sokuyorsun Mr. Green

öldüyosunuzda gold bota pre almak kadar iyi bişi yok arkadas
ban olayından deıl yanı normaldede ex para yonunden zaman kaybetmemem yonunden
o paranın 5 katını zaten cıkartıyo Very Happy
1 tane alıyosun 1 ıd ye 4 tane charını sokuyosun


Sokan sokuyo işte, ben de öğrensem fena olmıcak Rolling Eyes

Ustam nasıl sokuyosun,sırrını bizle de paylaş Mr. Green Mr. Green Mr. Green
B
Baha i ⭐ 18y
#13
arkadaslar forumu azıcık arastırsanız Very Happy
gold botun kullandıgı bot clıentless bot
forumda verıldı bende baya bı acıklama yaptım Very Happy

clıentless botun ozelıgı 1 ıd den 4 char sokmaktır zaten Very Happy
ve cleınt sız calsıyo Very Happy
ARAT : clientless bot
BOSPHORUS
BOSPHORUS ⭐ 19y
#14
26 yaşına geldim ben bile 2 tane sokabiliyorum Twisted Evil Twisted Evil
4 tane sokanı tbk etmek lazım zuhahaha
B
Baha i ⭐ 18y
#15
yav vesselam arkadasım sızın dunyadan haberınız yok

clientless bot dıye bişi var bızım forumumuzdada var.
bı bak bakalım ne işe yarıyomus bu bot Very Happy

bende 26 yasındayım 2 aydır 1 ıd 4 char sokuyorum bu botla Very Happy

hihihihihi
BOSPHORUS
BOSPHORUS ⭐ 19y
#16
link versene bakalım nasıl birşeymiş bizde sokalım 4 tane
B
Baha i ⭐ 18y
#17
extraloob.com
ARAT : Clientless bot
gerekli bilgi cıkan sayfalarda mevcut nasıl alınır nasıl kurulur
ve dahası kahvekeyfi
yav üzdünüz beni sanki atıyoz sanki yalan söylüyoz..
hayır o da deil www.extraloob.com da var bu bilgiler.
yarı bilgiyi Jhony wolker yarı bilgiyi ilerijki sayfalarda ben verdim. Sad
X
Xanthos ⭐ 19y
#19
yahu biz ne diyoruz adamlar ne diyor.

Biz diyoruz ki AYNI ID'den 4 char oyuna nasıl sokuyorsun?
Sen diyosun Clientless bot.
sok bakayım aynı ID'den 4 char, ilk sen
Biz cahil miyiz ki bu forumda moderatör olduk ? Konuyu açan biziz, konuyu bize gösteren sensin. İlginç Rolling Eyes kahvekeyfi
B
Baha i ⭐ 18y
#20
yahu ben dedimki gold botların yaptıgı bu arkadasım
gold bot 1 ıd den 4 char sokuyo dedım don bı oncekı sayfaya oku madem
GOLD BOT = CLİENLESS BOT
ne diyeyım yanı hem yarım yamalak okuyosunuz hemde burda ahkam kesiyosunuz lütfen
sen cumlenın son kısmını okuyosun burda beni yargılıyosun hocam olmaz böyle
bak bakalım yukarıdakı moderator bilmiyomus adam da daha yen gorendı sanırım
yazıdıklarından bu cıkıyo
ben sıze bişiler ogretme gıbı bı amacım yok
ben sadece bole bole oluyo dedım mantıklısıda bu dedım
tamam ben bişi bilimiyorum kusura bakma siz moderatorsunuz.


neyse salla herkez bildiğini okusun madem.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: