Char level: 120
Char Fiyati : 2750 TL
Char European chardir.
Stat pointlerini Str 0:3 Int olarak dagitmistir
Charin simdiye kadar acmis oldugu skiller :
Wizard
Cleric
Char itemlerle satilacaktir
Charin ustundeki Gold miktari: 100.000.000
Charin ustundeki Set: Light Armor
Itemlarin ozellikleri:
Silah : Lvl + 12 Staff Silahin ozellikleri :
Kalkan : + 0 kalkan. Kalkanin ozellikleri :
Hood ( Kafa ) : + 12 kafalik. Parcanin ozellikleri :
Chest ( Govde ) : + 12 zirh. Parcanin ozellikleri :
Shell ( Omuz ) : + 12 omuzluk. Parcanin ozellikleri :
Shorts ( Bel ) : + 12 pantalon. Parcanin ozellikleri :
Gloves ( Eldiven ) : + 12 eldiven. Parcanin ozellikleri :
Shoes ( Ayakkabi ) : + 12 ayakkabi. Parcanin ozellikleri :
Chardan goruntuler, saticinin char hakkinda eklemek istedikleri :
Arkadaşlar çar serverın en eski çarlarından biridir .
+12 Set , +12 Staff , +12 +12 +10 +10 Acc Set , 120 FB Pattern Job Set ( 3 parçası 80-50 level ) Job Setin blue eksiği yok . Honor Kingdir çar ayrıca. Pickpet Zerk Full . İletişim için numaranızı bırakınız
[uyari]www.extraloob.com yönetim ekibi asla MSN adresi kullanmaz![/uyari]
[uyari]Uyari!
Sitemizi tercih ettiginiz için tesekkür ederiz. Extraloob yönetimi asla ve asla aracilik yapmamaktadir ! Lütfen yönetim üyesi olsa dahi aracilik yapacagiz diyenlere itibar etmeyiniz.Size birisi aracilik yapacagim diyorsa lütfen asagida ki konuyu okuyunuz ;
http://www.extraloob.com/forums/extraloob-com-yonetimi-kesinlikle-aracilik-yapmamaktadir-t285613.html
http://www.extraloob.com yönetim ekibi asla MSN adresi kullanmaz!
Sitemiz adini kullanan msn adreslerine asla güvenmeyin.[/uyari]
Sitemizi tercih ettiginiz için tesekkür ederiz. Extraloob yönetimi asla ve asla aracilik yapmamaktadir ! Lütfen yönetim üyesi olsa dahi aracilik yapacagiz diyenlere itibar etmeyiniz.Size birisi aracilik yapacagim diyorsa lütfen asagida ki konuyu okuyunuz ;
http://www.extraloob.com/forums/extraloob-com-yonetimi-kesinlikle-aracilik-yapmamaktadir-t285613.html
http://www.extraloob.com yönetim ekibi asla MSN adresi kullanmaz!
Sitemiz adini kullanan msn adreslerine asla güvenmeyin.[/uyari]