Char level: 120
Char Fiyati : 1550 TL
Char European chardir.
Stat pointlerini Str 3:0 Int olarak dagitmistir
Charin simdiye kadar acmis oldugu skiller :
Wizard
Cleric
Char itemlerle satilacaktir
Charin ustundeki Gold miktari: 40,000,000,000
Charin ustundeki Set:
Itemlarin ozellikleri:
Silah : Lvl + 12 Sword Silahin ozellikleri : Örnek : 37%Phy 4Int 3Str 15Br
Kalkan : + 12 kalkan. Kalkanin ozellikleri :
Hood ( Kafa ) : + 7 kafalik. Parcanin ozellikleri :
Chest ( Govde ) : + 7 zirh. Parcanin ozellikleri :
Shell ( Omuz ) : + 7 omuzluk. Parcanin ozellikleri :
Shorts ( Bel ) : + 7 pantalon. Parcanin ozellikleri :
Gloves ( Eldiven ) : + 7 eldiven. Parcanin ozellikleri :
Shoes ( Ayakkabi ) : + 7 ayakkabi. Parcanin ozellikleri :
Chardan goruntuler, saticinin char hakkinda eklemek istedikleri :
http://i.hizliresim.com/epvDaJ.jpg http://i.hizliresim.com/xV277y.jpg http://i.hizliresim.com/xV277y.jpg http://i.hizliresim.com/K6Y113.jpg http://i.hizliresim.com/wjzDMj.jpg http://i.hizliresim.com/wvYDGp.jpg http://i.hizliresim.com/x9v7zr.jpg http://i.hizliresim.com/K4YnAJ.jpg http://i.hizliresim.com/xY39Lj.jpg Char sw nın en saglam wizidir damagesi cok iyidir honor kingdir. charda +7 legend 13dq set +12 +5+5+5 legend acc +7 clerık rod +12 magıc kalkan +12 mag 90 staf bol bol zerk sc kasada 400 günlük pet 2 tane dewıl res 1 tane pre plus 7 adet dres suan ustunde 24 gun dewıl vardır charın ustundekı job set max bluedur str ınt 3 hp mp 300 8 parca pattern common 3 parca 20 20 80 dır hepsı max blue page 3 storge 7 40b nin üstünde gold bırakıcam charın içinde jaguarda str 17 ınt 18 bufu var
[uyari]www.extraloob.com yönetim ekibi asla MSN adresi kullanmaz![/uyari]
[uyari]Uyari!
Sitemizi tercih ettiginiz için tesekkür ederiz. Extraloob yönetimi asla ve asla aracilik yapmamaktadir ! Lütfen yönetim üyesi olsa dahi aracilik yapacagiz diyenlere itibar etmeyiniz.Size birisi aracilik yapacagim diyorsa lütfen asagida ki konuyu okuyunuz ;
http://www.extraloob.com/forums/extraloob-com-yonetimi-kesinlikle-aracilik-yapmamaktadir-t285613.html
http://www.extraloob.com yönetim ekibi asla MSN adresi kullanmaz!
Sitemiz adini kullanan msn adreslerine asla güvenmeyin.[/uyari]
Sitemizi tercih ettiginiz için tesekkür ederiz. Extraloob yönetimi asla ve asla aracilik yapmamaktadir ! Lütfen yönetim üyesi olsa dahi aracilik yapacagiz diyenlere itibar etmeyiniz.Size birisi aracilik yapacagim diyorsa lütfen asagida ki konuyu okuyunuz ;
http://www.extraloob.com/forums/extraloob-com-yonetimi-kesinlikle-aracilik-yapmamaktadir-t285613.html
http://www.extraloob.com yönetim ekibi asla MSN adresi kullanmaz!
Sitemiz adini kullanan msn adreslerine asla güvenmeyin.[/uyari]