Icerige atla
Extraloob

HellAngeL - 120 LvL - Wizard/Cleric - 1550 TL

· 5 Yanıt · 6.6K görüntüleme
T
tutmann OP ⭐ 17y
#1
Char ismi: HellAngeL
Char level: 120
Char Fiyati : 1550 TL
Char European chardir.
Stat pointlerini Str 3:0 Int olarak dagitmistir

Charin simdiye kadar acmis oldugu skiller :

Wizard
Cleric

Char itemlerle satilacaktir

Charin ustundeki Gold miktari: 40,000,000,000

Charin ustundeki Set:

Itemlarin ozellikleri:

Silah : Lvl + 12 Sword Silahin ozellikleri : Örnek : 37%Phy 4Int 3Str 15Br
Kalkan : + 12 kalkan. Kalkanin ozellikleri :
Hood ( Kafa ) : + 7 kafalik. Parcanin ozellikleri :
Chest ( Govde ) : + 7 zirh. Parcanin ozellikleri :
Shell ( Omuz ) : + 7 omuzluk. Parcanin ozellikleri :
Shorts ( Bel ) : + 7 pantalon. Parcanin ozellikleri :
Gloves ( Eldiven ) : + 7 eldiven. Parcanin ozellikleri :
Shoes ( Ayakkabi ) : + 7 ayakkabi. Parcanin ozellikleri :

Chardan goruntuler, saticinin char hakkinda eklemek istedikleri :

http://i.hizliresim.com/epvDaJ.jpg http://i.hizliresim.com/xV277y.jpg http://i.hizliresim.com/xV277y.jpg http://i.hizliresim.com/K6Y113.jpg http://i.hizliresim.com/wjzDMj.jpg http://i.hizliresim.com/wvYDGp.jpg http://i.hizliresim.com/x9v7zr.jpg http://i.hizliresim.com/K4YnAJ.jpg http://i.hizliresim.com/xY39Lj.jpg Char sw nın en saglam wizidir damagesi cok iyidir honor kingdir. charda +7 legend 13dq set +12 +5+5+5 legend acc +7 clerık rod +12 magıc kalkan +12 mag 90 staf bol bol zerk sc kasada 400 günlük pet 2 tane dewıl res 1 tane pre plus 7 adet dres suan ustunde 24 gun dewıl vardır charın ustundekı job set max bluedur str ınt 3 hp mp 300 8 parca pattern common 3 parca 20 20 80 dır hepsı max blue page 3 storge 7 40b nin üstünde gold bırakıcam charın içinde jaguarda str 17 ınt 18 bufu var


[uyari]www.extraloob.com yönetim ekibi asla MSN adresi kullanmaz![/uyari]

[uyari]Uyari!
Sitemizi tercih ettiginiz için tesekkür ederiz. Extraloob yönetimi asla ve asla aracilik yapmamaktadir ! Lütfen yönetim üyesi olsa dahi aracilik yapacagiz diyenlere itibar etmeyiniz.Size birisi aracilik yapacagim diyorsa lütfen asagida ki konuyu okuyunuz ;
http://www.extraloob.com/forums/extraloob-com-yonetimi-kesinlikle-aracilik-yapmamaktadir-t285613.html

http://www.extraloob.com yönetim ekibi asla
MSN adresi kullanmaz!
Sitemiz adini kullanan msn adreslerine asla güvenmeyin.
[/uyari]
5 Yanıt
T
tutmann OP ⭐ 17y
#2
Bu mesaj WoLWeRiNe* rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu devirde o parayi veren cikmaz .

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile


o kadarı bana kalmıs kardes sen dewam et oynuna 😉
DJarmyy
DJarmyy ⭐ 13y
#3
telefon numaranızı pm atarmısınız..?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: