8 😜
PS: 3 le 4 güzel gibi 😊
Hazırladığım 4 adet intro, Sizce hangisi daha iyi?
· 34 Yanıt · 2.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
B
BlackMamba24
⭐ 18y
3 güzel fakat yazı şekli hoş değil
2. benim hoşuma gitti ^^
Ps : Video çekmeye başlıyacağım Fraps ile intro , müzik koyma işlerini hangi programla yapıyoruz bi yardımcı olurmusun 😊 ?
Ps : Video çekmeye başlıyacağım Fraps ile intro , müzik koyma işlerini hangi programla yapıyoruz bi yardımcı olurmusun 😊 ?
2. benim hoşuma gitti ^^
Ps : Video çekmeye başlıyacağım Fraps ile intro , müzik koyma işlerini hangi programla yapıyoruz bi yardımcı olurmusun 😊 ?
Sony vegas
4 ama neden 4 ? en iyi müzik 4 te digerleri uyumsuz olmuş
Best introm 😊 süper bir intro yapmış adam
http://www.youtube.com/watch?v=7x-uaPoAqlI
http://www.youtube.com/watch?v=7x-uaPoAqlI
bence hepsi harika 😆 hepsini videodan önce koymalısın 😜
Best introm 😊 süper bir intro yapmış adam
http://www.youtube.com/watch?v=7x-uaPoAqlI
buradaki intro harbiden çok güzel 😎
Best introm 😊 süper bir intro yapmış adam
http://www.youtube.com/watch?v=7x-uaPoAqlI
buradaki intro harbiden çok güzel 8)
evet çok hoş, daha o kdar iyi değiliz 😜
2-3 çöp.
4 perfect tarzıyla 1 yazı fontu ve vurgusuyla kusursuz 1'in yazı fontunu modelini al 4'e uyarla bence muhteşem ötesi olur.
4 perfect tarzıyla 1 yazı fontu ve vurgusuyla kusursuz 1'in yazı fontunu modelini al 4'e uyarla bence muhteşem ötesi olur.
P
princess44
⭐ 16y
kardeş youtubeye girmior buraya koysanıza izleyemiyoruz :S
M
Mike Shinoda
⭐ 19y
2 ve 3 manyak olmuş. Karar veremedim 😞
2
2 güzel arada 1 de kulana bilirsin.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap