Icerige atla
Extraloob

Hazırladığım 4 adet intro, Sizce hangisi daha iyi?

· 34 Yanıt · 2.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
R
RecLast ⭐ 18y
#21
8 😜

PS: 3 le 4 güzel gibi 😊
B
#22
3 güzel fakat yazı şekli hoş değil
S
Serj ⭐ 18y
#23
2. benim hoşuma gitti ^^

Ps : Video çekmeye başlıyacağım Fraps ile intro , müzik koyma işlerini hangi programla yapıyoruz bi yardımcı olurmusun 😊 ?
C
Cobalt OP ⭐ 18y
#24
2. benim hoşuma gitti ^^

Ps : Video çekmeye başlıyacağım Fraps ile intro , müzik koyma işlerini hangi programla yapıyoruz bi yardımcı olurmusun 😊 ?

Sony vegas
'
'Saw IV ⭐ 17y
#25
4 ama neden 4 ? en iyi müzik 4 te digerleri uyumsuz olmuş
T
Trixie ⭐ 17y
#27
bence hepsi harika 😆 hepsini videodan önce koymalısın 😜
C
Cobalt OP ⭐ 18y
#29
Best introm 😊 süper bir intro yapmış adam
http://www.youtube.com/watch?v=7x-uaPoAqlI


buradaki intro harbiden çok güzel 8)

evet çok hoş, daha o kdar iyi değiliz 😜
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#30
2-3 çöp.

4 perfect tarzıyla 1 yazı fontu ve vurgusuyla kusursuz 1'in yazı fontunu modelini al 4'e uyarla bence muhteşem ötesi olur.
P
princess44 ⭐ 16y
#31
kardeş youtubeye girmior buraya koysanıza izleyemiyoruz :S
M
#32
2 ve 3 manyak olmuş. Karar veremedim 😞
D
DaddyCool ⭐ 17y
#33
2
B
BaSoryong ⭐ 18y
#34
2 güzel arada 1 de kulana bilirsin.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: