Onlarda bişi mi yaa....! bendeki bilgisayar silkroadın icinde sanal ortama ısınlıyo beni .., Bladenin yaptıgı 6 lı comboyu orda ben canlı yapıom Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Havalanma Oyunu...
· 47 Yanıt · 4.7K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
oda bişeymi ben tg nin üstündeki garıyla beraberim
hahayt onlar bişe mi ben günde 3 kere dc yiyom Mr. Green
benim kendi yaptığım pc havada düz takla atıp arabaya dönüşüo Mr. Green baya uçtum
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
ben NBa da oynuyorum bütün takımlar çağırıyolar Laughing
T
The_DifferenT
⭐ 19y
Ben süper bir insanım ama gerçekten oyleyim Razz
Ben o kadar havalıyım ki şimdiye kadar yazılan mesajların hiç birinde benim kadar havalı adama rastlanamaz! kahvekeyfi
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Bütün oyundaki Sun,sos vs vs hepsi bende itemlerim +12
S
SansarSalvo
⭐ 19y
oda bişeymi
joymax benim
joymax benim
H
Heisenberg
⭐ 19y
Ben o kadar havalıyım ki şuanda havada yazıyorum bu yazıları Twisted Evil Twisted Evil
Her gün yüzlerce kız tarafından tecavüze uğruyorum.
bir gunde toplam 21413534 tamı tamına atmasyon yok kız evden cıkıyo (benm) Very Happy
pc min rami 1 tera bayt popcorn
ooo oda bişeymi Benimki 1000 Terabayt He bide Bizim evden Günde Bi sun +9 Fiyatı kadar kız çıkıo 😄
ooo o da bişey mi her ecsroya giremediğimde bir kız tarafından tecavüze uğruyorum
J
Journalist
⭐ 19y
benim ekran kartım 5gb +10000 ram slotlu anakartım var
benim babamın çuvalla parası var bu siteyi satın alır. herkesin avatarınada benim resmimi koyar. 😄
O
Old School
⭐ 19y
benim babamın çuvalla parası var bu siteyi satın alır. herkesin avatarınada benim resmimi koyar. :D
Oda bişeymi benim babam okadar zenginki istediğim klubü alır bana
oda bişeymi, ben bi çorabi 1 kere giyiom 😁 😁 😁 😁 😁 😁
Benim çoraplarımın tanesi 200 Lira ve de tek kullanımlık. hıh
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap