Icerige atla
Extraloob

Hastaya Kelepçe !

· 53 Yanıt · 4.2K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
E
#41
Siz lenin'i bilirmiydiniz bir sabah kalkmıs oglu babasının yuzunu bile tanıyamamıs ve seytan a benzedigi icin oglu babasını oldurmus.adamın cesedini bile mezara koyamamıslar ilk once birlestirmisler sonra gommusler.bu adamın yaptıgı 300bin cami yıkmak,ve binlerce musluman oldurmekti,bunların cezasını ALLAH veriyor.abdullah öcalan'ın öldürülmesini istemiyorum.bu gibi insanlarında sonu lenin gibi olucak.iyi forumlar



Yanlış bilgi veriyorsun ocakta mı duydun bunları 😆 :P

😈 😈 😈


pff çoluk çocuk
L
loth ⭐ 17y
#42
Az bile... daha çok çekecek.

Adam akıllı konuş.



neden devrimci şeylerinmi kabardi ona bizmi dedik terör örgütünü savun üstelik polisle çatişmiş dhkp-c üyesi (bu örtügünde devrimci ayağina ne canlara kıydiğini 1999 pkk ile ortak eylem antlaşmalarini cümle alem biliyor) çatişmada yakalanmiş ve idamlik biri için bu kadar iyimser olmayin

+99
F
#43
Siz lenin'i bilirmiydiniz bir sabah kalkmıs oglu babasının yuzunu bile tanıyamamıs ve seytan a benzedigi icin oglu babasını oldurmus.adamın cesedini bile mezara koyamamıslar ilk once birlestirmisler sonra gommusler.bu adamın yaptıgı 300bin cami yıkmak,ve binlerce musluman oldurmekti,bunların cezasını ALLAH veriyor.abdullah öcalan'ın öldürülmesini istemiyorum.bu gibi insanlarında sonu lenin gibi olucak.iyi forumlar



Yanlış bilgi veriyorsun ocakta mı duydun bunları 😆 :P

ben ulkucu degilim ama sen ocakta duymussunki biliyorsun
I
ironlance ⭐ 17y
#44
50 yıldır polisle çatışıyonuzda ne oldu zengin hala zengin,fakir hala fakir.100 yıl daha geçse ütopyanız gerçekleşmiyecek.Tek yaptığınız ülkeyi dahada geriye götürmek,1 mayısta,imf toplantılarında polisle çatışıyonuz sadece job yiyip dönüyonuz,sonrada komünist düşünmeyenlere faşist diyonuz fakat bu faşizm ortamını yaratan sizler değilmisiniz?
F
#45
hastaymısta kelepce takıyolarmıstı bu masum insanları oldurdu,planlar yaptı onun yaptıkları neydi birini korumadan once adam akıllı dusunun kim cocukmus anlarsınız
M
Macro OP ⭐ 19y
#46
Sizin gibi dar görüşlü insanlara cevap verme lütfunda bulunmayı düşünmüyordum ama bakıyorum ki hakaret zille gidiyor.

Kimseden merhamet ummuyoruz, tek istediğimiz yasaların uygulanıp gereği gibi serbest bırakılması, Güler Zere yıllardır kanser.

Eriyen ve tükenen Güler Zere'nin bedeni değil, oligarşinin adaletidir.
E
#47
Sizin gibi dar görüşlü insanlara cevap verme lütfunda bulunmayı düşünmüyordum ama bakıyorum ki hakaret zille gidiyor.

Kimseden merhamet ummuyoruz, tek istediğimiz yasaların uygulanıp gereği gibi serbest bırakılması, Güler Zere yıllardır kanser.

Eriyen ve tükenen Güler Zere'nin bedeni değil, oligarşinin adaletidir.


Peki onun durumunda belki yüzlerce kişi var bu teröriste mi kaldi, onlari temsil etmek, nerde aykırılık var başinin altindan siz çikiyorsunuz birde çikip bilmiş bilmiş konuşuyor papucumun özentirikleri.
M
Macro OP ⭐ 19y
#48
Sizin gibi dar görüşlü insanlara cevap verme lütfunda bulunmayı düşünmüyordum ama bakıyorum ki hakaret zille gidiyor.

Kimseden merhamet ummuyoruz, tek istediğimiz yasaların uygulanıp gereği gibi serbest bırakılması, Güler Zere yıllardır kanser.

Eriyen ve tükenen Güler Zere'nin bedeni değil, oligarşinin adaletidir.


Peki onun durumunda belki yüzlerce kişi var bu teröriste mi kaldi, onlari temsil etmek, nerde aykırılık var başinin altindan siz çikiyorsunuz birde çikip bilmiş bilmiş konuşuyor papucumun özentirikleri.


Sen bunu bana kıraathanede söylersen cevaplarım anca, anlayamadığınız meselelerde başkalarına hakaret etmek senin gibi faşistlerin en iyi yaptığı iş anlaşılan.

Güler Zere'nin bu işkenceyi görmesi yasaya uymuyor, oligarşi kendine karşı olanlara göz dağı verme aracı olarak kullanmaktadır Güler Zere'yi ama senden bunu anlamanı beklemem zaten yersiz bir beklenti. Güler Zere'ye yapılan sistem diktesinin alasıdır.
I
ironlance ⭐ 17y
#49
50 yıldır polisle çatışıyonuzda ne oldu zengin hala zengin,fakir hala fakir.100 yıl daha geçse ütopyanız gerçekleşmiyecek.Tek yaptığınız ülkeyi dahada geriye götürmek,1 mayısta,imf toplantılarında polisle çatışıyonuz sadece job yiyip dönüyonuz,sonrada komünist düşünmeyenlere faşist diyonuz fakat bu faşizm ortamını yaratan sizler değilmisiniz?

bu yazdıklarımın neresinde bi hakaret,dargörüşlülük yada yanlışlık var,cezaevlerinde kaç tane hasta var onları neden savunmuyonuzda çıkıpta bi teröristi savunuyonuz burda,yani bize dargörüşlü diyen arkadaş bana polisle çatışmanın,esnafın bankaların camlarını indirmenin bi ilerigörüşlü açıklamasını yapsın lütfen
M
Macro OP ⭐ 19y
#50
50 yıldır polisle çatışıyonuzda ne oldu zengin hala zengin,fakir hala fakir.100 yıl daha geçse ütopyanız gerçekleşmiyecek.Tek yaptığınız ülkeyi dahada geriye götürmek,1 mayısta,imf toplantılarında polisle çatışıyonuz sadece job yiyip dönüyonuz,sonrada komünist düşünmeyenlere faşist diyonuz fakat bu faşizm ortamını yaratan sizler değilmisiniz?

bu yazdıklarımın neresinde bi hakaret,dargörüşlülük yada yanlışlık var,cezaevlerinde kaç tane hasta var onları neden savunmuyonuzda çıkıpta bi teröristi savunuyonuz burda,yani bize dargörüşlü diyen arkadaş bana polisle çatışmanın,esnafın bankaların camlarını indirmenin bi ilerigörüşlü açıklamasını yapsın lütfen


Ben lafımı sana demedim, polisle de hiç çatışmadım, bu yüzden üzerime de alınmadım.

Dipnot: Bu cümleyle savunduğum manası çıkmasın ama çok merak ediyorsan anlatayım, cam çerçeve indirmek kapitalist-emperyalist şirket, kurum ve kuruluşlara Proleteryadan korkmaları gerektiğini anlatmak mantığıyla yapılmaktadır.
E
#51
Sizin gibi dar görüşlü insanlara cevap verme lütfunda bulunmayı düşünmüyordum ama bakıyorum ki hakaret zille gidiyor.

Kimseden merhamet ummuyoruz, tek istediğimiz yasaların uygulanıp gereği gibi serbest bırakılması, Güler Zere yıllardır kanser.

Eriyen ve tükenen Güler Zere'nin bedeni değil, oligarşinin adaletidir.


Peki onun durumunda belki yüzlerce kişi var bu teröriste mi kaldi, onlari temsil etmek, nerde aykırılık var başinin altindan siz çikiyorsunuz birde çikip bilmiş bilmiş konuşuyor papucumun özentirikleri.


Sen bunu bana kıraathanede söylersen cevaplarım anca, anlayamadığınız meselelerde başkalarına hakaret etmek senin gibi faşistlerin en iyi yaptığı iş anlaşılan.

Güler Zere'nin bu işkenceyi görmesi yasaya uymuyor, oligarşi kendine karşı olanlara göz dağı verme aracı olarak kullanmaktadır Güler Zere'yi ama senden bunu anlamanı beklemem zaten yersiz bir beklenti. Güler Zere'ye yapılan sistem diktesinin alasıdır.



Pff klasik ekşi üyesi kelimeleri kullanarak herkeze hükm ettiğini sanir, bu kadına gelince elbette sağlik hakkını elde edecek ediyorda ben şuana kadar kimsenin hastalanip serbest bırakıldığını ne gördüm ne duydum, cezasinida hastanede çekiyor (şubattan boyuna) iyileşirse ne alâ ölürsede hayat devam edicek kimse bu durumda bi kadini serbest bırakıp ta diğerlerine halay başi yaptiracak değil.Bende şuanki hükümet ve adaletten memnun değilim ama biz halk olarak tavrımızi sandikta gösteririz kimileri gidip yakıp yıkıp eşkiyalık yaparak koymayiz tepkimizi ortaya zorbalık ve ülkeye zarar vermekten başka bi işe yaradiğida yok çoçuk çikmiş diyorki , yok ben dün bankalari taşladim sisteme tepki gösterdim bu mudur yani yada ne kadar zarar versem kâr hesabindami çalişiyor bu kafadanlar . Hâ çikipta şimdi konuyu nerden nereye getirdin deme konuyu buraya getiren sen ve senin yoldaş diye tabir ettiğiniz (kişilikten uzak) kişiler.
M
Macro OP ⭐ 19y
#52
@extacy

Örnekleri var ve yasa böyle. Bu yasa sadece Güler Zere'ye işlemiyor.

Ama şu son dediğinden sonra yazdıklarımın boşa gittiğini anladım, sizin anlayacağınız yok, konu kapansın. Güler Zere'ye yapılan haksızlığa ve işkencenin olmaması gerektiğini söylerken yoldaşlar, tartışmayı başlatan Tengri ve sen. Faşist tavırlarınızı fevri sözlerle forumda da gösteriyorsunuz bravo.
E
#53
@extacy

Örnekleri var ve yasa böyle. Bu yasa sadece Güler Zere'ye işlemiyor.

Ama şu son dediğinden sonra yazdıklarımın boşa gittiğini anladım, sizin anlayacağınız yok, konu kapansın. Güler Zere'ye yapılan haksızlığa ve işkencenin olmaması gerektiğini söylerken yoldaşlar, tartışmayı başlatan Tengri ve sen. Faşist tavırlarınızı fevri sözlerle forumda da gösteriyorsunuz bravo.




Sen aynen böyle devam et, seni askerde adam ederler


konu kapanabilir müdahale etmeyen mod'lara teşekkürü bir borç bilirim

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: