kim ne derse desin emeğe saygı ellerine sağlık Wink
HardMode [Multiclient] Satın Alımı [Resimli Anlatım]
· 35 Yanıt · 5.9K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
C
celikkemre
⭐ 19y
arkadaşlar eski sm multi clientleri cpuyu fazla kasmadan açıyordu 2-3 client kasmadan açabiliyorduk buda onun gibi ise güzel alabilirim bilen arkadaslar varsa lütfen bilgilendirsin.
saol
C
celikkemre
⭐ 19y
arkadaşlar eski sm multi clientleri cpuyu fazla kasmadan açıyordu 2-3 client kasmadan açabiliyorduk buda onun gibi ise güzel alabilirim bilen arkadaslar varsa lütfen bilgilendirsin.
bir sorum daha olacak
ücretli tbot ile çalışırmı ?
mükemmelsin hacım hızına yetişilmiyor extrabeer
extrabeer
thx
Arkadaşlar elinize sağlık teşekkürler fakat nedir bu hardmod ? sadece multiclientmi, yoksa tbot için de bir crackmıdır ?
yani bu Tserver gibi iş gören bir şeymi ?
birde aynı yerdeki alım sayfasında üstte 2 alan daha var birisi "private ve hardmod" diğeride sadece prvate satımı ve private 5 dolar yazıyor. buradaki private de ne oluyor,? açıklamanız güzel fakat bunlarada tam bir açıklık getirirseniz akıllardaki soru işaretlerini tam olarak yok etmiş ve insanları daha çok bilgilendirmiş olursunuz.
Teşekkürler.
yani bu Tserver gibi iş gören bir şeymi ?
birde aynı yerdeki alım sayfasında üstte 2 alan daha var birisi "private ve hardmod" diğeride sadece prvate satımı ve private 5 dolar yazıyor. buradaki private de ne oluyor,? açıklamanız güzel fakat bunlarada tam bir açıklık getirirseniz akıllardaki soru işaretlerini tam olarak yok etmiş ve insanları daha çok bilgilendirmiş olursunuz.
Teşekkürler.
siteden bi alıntı
Question : "Hi,
can i use Hard Mod Multiclient with botsmall iSRO Bot an once ? Or is it impossible ?"
Answer : "hard mod is only a mutliclient
and it does work with isrobot, but you can't open 2 isrobot clients, just start isrobot normally and then open as many normal clients as u want"
sadece multiclient mi acilabiliyo ve bunun icin para odeniyo ?
Question : "Hi,
can i use Hard Mod Multiclient with botsmall iSRO Bot an once ? Or is it impossible ?"
Answer : "hard mod is only a mutliclient
and it does work with isrobot, but you can't open 2 isrobot clients, just start isrobot normally and then open as many normal clients as u want"
sadece multiclient mi acilabiliyo ve bunun icin para odeniyo ?
C
celikkemre
⭐ 19y
- Resim Silinmiş.
Belesh multilerden daha az kasıyor oyuna girişte biraz donuyor ama oyundayken 0 donma 0 lag
Belesh multilerden daha az kasıyor oyuna girişte biraz donuyor ama oyundayken 0 donma 0 lag
ben aldım fakat kuramadım şuanda nası kurıcam yardımcı olurmusn
saol
Emeğe Saygı!! Çok Saol ama bana yaramaz pc 1 sro yu zor kaldırıo 2 tane düşünemiyorum Mr. Green Paylaşımlarının Devamını Diliyorum popcorn
I
internetcocugu
⭐ 18y
abi gene süpersin eline saglık arkadasın dedigi gibi 0x33 te satılıyo hem bn buna güvenipte kredi kartı numaramı vermem saol gene eline saglık ...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap