oo senin kutlu olsun 😊
Happy Valentine's Day (Sevgililer gününüz kutlu olsun.)
· 59 Replies · 4.4K views 0 reading · Page 2 / 3
Replies
Sevgililer gününde sevgilisiz olmak kötü birşey olsa gerek...
Herkesin sevgililer gününü kutluyorum
Herkesin sevgililer gününü kutluyorum
B
BrendiBelle
⭐ 18y
bugünün benim ve kız arkadaşım için hiç bi özelliği yok.her sevgilinin kutladığı bi gün.bu yüzdende bizim için bi anlam ifade etmiyor.
farklı olmak güzeldir 😊
farklı olmak güzeldir 😊
Bi sevgili bulamadık iyi mi...
Olanların da olmayanların da günleri kutlu olsun.
Olanların da olmayanların da günleri kutlu olsun.


Şu iki hediyeyi aşkıma uygun görüp aldım.Umarım beğenir. 😎
Hepinizin sevgililer günü kutlu olsun =) Sevgilim var 😄 Hediye yi bugün vericektim ama vermem çok zor 😞 Tüm gün dershane var off ya 😞 Pazartesi vericem artık =) Umarım beğenir 😄 😄
yha sevgilimden yeni ayrıldm yapmayn böyle olan var olmayan var olupta yeni ayrılan var ama sevgilisi olanında sevgililer günü kutlu olsn^^ yanındaysanızda iyi vakit geçirin^^^^^^
ama fazla çakallık yapmayn:D
ama fazla çakallık yapmayn:D
Sevgilimin yanına gidecektim dedim 5 dk pc başına geçeyim siteye bakayım ve topici görür görmez üstüne atladım 😜
Sevgilisi olan herkesin bu günü doya doya yaşamasını diliyorum.
Olmayanlar ise üzmesinler kendilerini. Elbet bir gün onlar da bulur Eros'u
Sevgilisi olan herkesin bu günü doya doya yaşamasını diliyorum.
Olmayanlar ise üzmesinler kendilerini. Elbet bir gün onlar da bulur Eros'u
[F New]Solo Gitarist
tşkrler :))
Sevgililer Günümüz Kutlu Olsun. Sevdiklerinizin Yanında Olun.Daha Ne Diyim 😁 ...
Şu iki hediyeyi aşkıma uygun görüp aldım.Umarım beğenir. 8)
Bence çokk güzel ... Beğenmeyen Kadın Olur mu hiç 😄 ...
Bende Yastığn Üstüne Fotografımız Bastırdım ... ❤️ ❤️ ❤️
Yaramızı deşiosunuz 😈
Bendeki şansı seveyim ben. 3 yıldır sevgilimle Sevgililer Gününe hep küs giriyoruz.3 gün önce ağır bir kavga ettik.Bu sefer bomboş giriyorum :/
Sevgilisi olanlara mutluluklar, olmayanlara bulmaları dileklerimi iletiyorum..
Bendeki şansı seveyim ben. 3 yıldır sevgilimle Sevgililer Gününe hep küs giriyoruz.3 gün önce ağır bir kavga ettik.Bu sefer bomboş giriyorum :/
pis kaderin varmış birader seninde ama masrafsız oluyor desene ^^
Bendeki şansı seveyim ben. 3 yıldır sevgilimle Sevgililer Gününe hep küs giriyoruz.3 gün önce ağır bir kavga ettik.Bu sefer bomboş giriyorum :/
pis kaderin varmış birader seninde ama masrafsız oluyor desene ^^
Sene içinde yeterince çekiyorum zaten 😁 Ama yinede razıyım 14 Şubata beraber girip servet harcamaya :/
Sevgililer gününüz kutlu olsun.
I
Impossible_
⭐ 19y
Sevqililer qünü mü xD
Sevqilimiz Yok :S
***Bir Takım Sorunlarım Var Usta Gece Ne İçelim 😕
^^
Sevqilimiz Yok :S
***Bir Takım Sorunlarım Var Usta Gece Ne İçelim 😕
^^
S
StickControl
⭐ 19y
Olmasa bile kutlu olsun bakalım 🍺
Bu Kadar Mı Umutsuzsunuz 😄
Cıkın Bulun Ortalık Kız Kaynıyo Daha Vakıt Var 😄
Cıkın Bulun Ortalık Kız Kaynıyo Daha Vakıt Var 😄
Log in to write a reply.
Log In