Icerige atla
Extraloob

Happy Valentine's Day (Sevgililer gününüz kutlu olsun.)

· 59 Replies · 4.4K views · Page 2 / 3
Replies
C
CyberReaL ⭐ 19y
#21
oo senin kutlu olsun 😊
R
Rhea ⭐ 19y
#22
Sevgililer gününde sevgilisiz olmak kötü birşey olsa gerek...
Herkesin sevgililer gününü kutluyorum
B
#23
bugünün benim ve kız arkadaşım için hiç bi özelliği yok.her sevgilinin kutladığı bi gün.bu yüzdende bizim için bi anlam ifade etmiyor.
farklı olmak güzeldir 😊
C
carwen ⭐ 18y
#24
Bi sevgili bulamadık iyi mi...

Olanların da olmayanların da günleri kutlu olsun.
E
El Verano OP ⭐ 18y
#25


Şu iki hediyeyi aşkıma uygun görüp aldım.Umarım beğenir. 😎
T
Tuxedoed ⭐ 18y
#26
Hepinizin sevgililer günü kutlu olsun =) Sevgilim var 😄 Hediye yi bugün vericektim ama vermem çok zor 😞 Tüm gün dershane var off ya 😞 Pazartesi vericem artık =) Umarım beğenir 😄 😄
F
Fahmlugat ⭐ 18y
#27
yha sevgilimden yeni ayrıldm yapmayn böyle olan var olmayan var olupta yeni ayrılan var ama sevgilisi olanında sevgililer günü kutlu olsn^^ yanındaysanızda iyi vakit geçirin^^^^^^
ama fazla çakallık yapmayn:D
.NET
.NET ⭐ 19y
#28
Sevgilimin yanına gidecektim dedim 5 dk pc başına geçeyim siteye bakayım ve topici görür görmez üstüne atladım 😜
Sevgilisi olan herkesin bu günü doya doya yaşamasını diliyorum.
Olmayanlar ise üzmesinler kendilerini. Elbet bir gün onlar da bulur Eros'u
[F New]Solo Gitarist
I
ImFine ⭐ 18y
#29
tşkrler :))
C
Co709 ⭐ 19y
#30
Sevgililer Günümüz Kutlu Olsun. Sevdiklerinizin Yanında Olun.Daha Ne Diyim 😁 ...
C
Co709 ⭐ 19y
#31


Şu iki hediyeyi aşkıma uygun görüp aldım.Umarım beğenir. 8)

Bence çokk güzel ... Beğenmeyen Kadın Olur mu hiç 😄 ...
Bende Yastığn Üstüne Fotografımız Bastırdım ... ❤️ ❤️ ❤️
İ
İTEVLADI ⭐ 18y
#32
Yaramızı deşiosunuz 😈
F
Furina ⭐ 19y
#33
Bendeki şansı seveyim ben. 3 yıldır sevgilimle Sevgililer Gününe hep küs giriyoruz.3 gün önce ağır bir kavga ettik.Bu sefer bomboş giriyorum :/
C
Calipto ⭐ 17y
#34
Sevgilisi olanlara mutluluklar, olmayanlara bulmaları dileklerimi iletiyorum..
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#35
Bendeki şansı seveyim ben. 3 yıldır sevgilimle Sevgililer Gününe hep küs giriyoruz.3 gün önce ağır bir kavga ettik.Bu sefer bomboş giriyorum :/


pis kaderin varmış birader seninde ama masrafsız oluyor desene ^^
F
Furina ⭐ 19y
#36
Bendeki şansı seveyim ben. 3 yıldır sevgilimle Sevgililer Gününe hep küs giriyoruz.3 gün önce ağır bir kavga ettik.Bu sefer bomboş giriyorum :/


pis kaderin varmış birader seninde ama masrafsız oluyor desene ^^

Sene içinde yeterince çekiyorum zaten 😁 Ama yinede razıyım 14 Şubata beraber girip servet harcamaya :/
Windy
Windy ⭐ 19y
#37
Sevgililer gününüz kutlu olsun.
I
#38
Sevqililer qünü mü xD
Sevqilimiz Yok :S

***Bir Takım Sorunlarım Var Usta Gece Ne İçelim 😕

^^
S
#39
Olmasa bile kutlu olsun bakalım 🍺
P
PHR34|< ⭐ 18y
#40
Bu Kadar Mı Umutsuzsunuz 😄
Cıkın Bulun Ortalık Kız Kaynıyo Daha Vakıt Var 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: