Icerige atla
Extraloob

Happy birthday DuTy ^_~

· 43 Yanıt · 4.6K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
I
#21
doğum günün kutlu olsun. 😘


14 days later 🎭

Saol wT abi (Otobus,Maserati ) 😁 😁
T
Truth ⭐ 18y
#22
😊
E
Elessar ⭐ 18y
#23
Doğum günün kutlu olsun^^
.NET
.NET ⭐ 19y
#24
[b:f88de]KB24"]İyi ki doğdun ^_^
Ps:Emre her doğum günü olana 200 silk alıyosan Ocaka kadar para birtiktir 😆

Özenti gençlik.. 😆
[F New]Solo Gitarist
S
Stephanos ⭐ 19y
#25
Tanımasamda seni, nice senelere lolz.
I
#26
Teşekkürler..
M
Misproject ⭐ 19y
#27
Nice yıllara...
S
#28
Doğum günün kutlu, bayramların mutlu ve cebin dolu olsun kardeşim 😊
S
#29
Doğum günün kutlu olsun TheKinq 😘
K
Kai ⭐ 18y
#30
Doğum günün kutlu olsun kardeş.
ps:emrecim bizede bişeyler alırsın artık siLk filan 😁
I
#31
Artık DuTy'im Teşekkür ederim herkeze.
F
Furina ⭐ 19y
#32
Doğum günün kutlu olsun 😉

P.S: İmza da TheKinq yazıyor hala 😈
X
XER0 ⭐ 19y
#33
Doğum günün kutlu olsun 😘
H
#34
dogum gunun kutlu olsun
K
Kup ⭐ 18y
#35
Doğum günün kutlu olsun Alphan ^^ Hediyen yarın buda şimdilik sana hediye ^^

Doğum günü çocuğuna 😊


- Resim Silinmiş.


Bir tanede bana yollasana yaf 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#36
banada 😜
J
Janizaro ⭐ 17y
#37
Doğum günün kutlu olsun kardeşim 🍺
R
ReaLPrisoN ⭐ 19y
#38
iyiki doğdun nice yıllara hep beraberce 🍺
L
Lampard_08 ⭐ 17y
#39
Happy birthday TheKinq^^
P
#40
Doğum günün kutlu olsun!!

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: