Icerige atla
Extraloob

>> Happy Birthday Black Rain <<

· 37 Yanıt · 1.9K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
B
Black Rain ⭐ 19y
#21
Herkeze Kucak Dolusu Teşekkürler Sizleri Çok Seviorum Ya 😘
E
EFendi ⭐ 19y
#22
Nice Yıllara 😘
T
Tarantella ⭐ 19y
#23
dogum günün kutlu olsun dostum..
2 ailen oldugunu hiçbir zaman unutmaman dilegiyle 🙏
B
Black Rain ⭐ 19y
#24
Bugünüm (Doğum günüm) Fırtına Gibi Geçti
Tüm Kutlamalar İçin Çok Çok Teşekkürler.
Bu Güzel konuyu Açan Quensisede Kucak Dolusu Sevgiler. (konuyu açamayan hülyaya ve onurada sevgiler)
Hepiniz Mükemmelsiniz.
Sizler Benim 2.Ailemsiniz Hepiniz Ama Hepinizi Çok çok seviyorum dostlarım. Umarım Çok ama çok uzun süreler Bu Forumda Kalıcağım. Tatlı Sert Anılar Paylaşacağız. Ama Şunu Unutmayınki Her Ne Olursa Olsun Ben sizin Herzaman Yanınızda Olacağım En ufacık bir probleminizde bile sizlere Yardımcı Olacağım. Herhangi bir Konuda Benden Nasıl bir İsteğiniz Olursa Olsun Sizlere yardımcı Olacağım.

Saygılarımla.
Moderatörünüz
Black Rain
K
Kanya ⭐ 18y
#25
Yaşasın!
B
Black Rain ⭐ 19y
#26
Yaşasın!

Noldu Dostum bi Problemmi Var 😄
K
Kanya ⭐ 18y
#27
Çok hastayım ya, yarın okula gelemem belki.
B
Black Rain ⭐ 19y
#28
Çok hastayım ya, yarın okula gelemem belki.

Aynen Diyesim var Hastalık Sadece 6 Saat ders İçin + 70 km git-gel İnsana Dokunuyo Yahu ☕ 😳
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#29
bu nedir kuzum bizim aile hep 1 gün sonra araylamı doğmuşlar 😜

Nice MutluMusssssMutlu Yıllara Canımcım mucX.
B
Black Rain ⭐ 19y
#30
bu nedir kuzum bizim aile hep 1 gün sonra araylamı doğmuşlar 😜

Nice MutluMusssssMutlu Yıllara Canımcım mucX.

Hatlar karıştı Okan abi yahu benim doğumgünüm dündü 😊 arkadaş konu üstünden siyaset yapınca kayıtsız kalamadım 😜 😆
K
Kanya ⭐ 18y
#31
N'oluyor yahu? Furkan banlatma beni.
Çağırdın geldim. Bir göz atıp çıkacağım.
B
Black Rain ⭐ 19y
#32
N'oluyor yahu? Furkan banlatma beni.
Çağırdın geldim. Bir göz atıp çıkacağım.

Senin smile anlayışındamı yok lenn Şaka korkma hemen... git bi su iç dostum. Durup Dururken kim niye banlasın seni 😆
Şaka yaptım len şakaaaaaa 😘 😈 😈
K
Kanya ⭐ 18y
#33
Dur karıyla kavga ediyoruz.
Echo yapma. 😜
B
Black Rain ⭐ 19y
#34
Dur karıyla kavga ediyoruz.
Echo yapma. :P

Ne Karısı Berk. İçtinmi 😆
K
Kanya ⭐ 18y
#35
Yok, Esin diye bir karı var. Eskiden *sevişiyorduk mevzu yaratıyor durduk yere.
*Birbirimizi seviyorduk.
B
Black Rain ⭐ 19y
#36
Yok, Esin diye bir karı var. Eskiden *sevişiyorduk mevzu yaratıyor durduk yere.
*Birbirimizi seviyorduk.

Yarın Okulda sorarım Kimmiş Bu diye... 😗
S
Statuss ⭐ 18y
#37
iyiki varsın Furkan.Nice yıllara 😘 😘 🍺 🍺

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: