B
Black Rain
⭐ 19y
Herkeze Kucak Dolusu Teşekkürler Sizleri Çok Seviorum Ya 😘
Nice Yıllara 😘
Yaşasın!
Çok hastayım ya, yarın okula gelemem belki.
bu nedir kuzum bizim aile hep 1 gün sonra araylamı doğmuşlar 😜
Nice MutluMusssssMutlu Yıllara Canımcım mucX.
N'oluyor yahu? Furkan banlatma beni.
Çağırdın geldim. Bir göz atıp çıkacağım.
Dur karıyla kavga ediyoruz.
Echo yapma. :P
Yok, Esin diye bir karı var. Eskiden *sevişiyorduk mevzu yaratıyor durduk yere.
*Birbirimizi seviyorduk.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap