Ben Beşiktaşlıyım. Ya siz?
Hangi Takımlısınız?
· 41 Yanıt · 5.6K görüntüleme 0 okuyor
41 Yanıt
İlk oy benden Fenerbahce Wink
can bu ne hız yav yeni konu gönder dedim aradan 2 sn geçti baktım oy verilmiş. Mr. Green
Gecelerin adamıyım CancıM aktif Baslıklardan Hemen Razz
GaLaTaSaRaY
GaLaTaSaRaY
Güzel demissn oy vermemisn iyi iyi:D
FENERBAHÇE
N
NephilimAngel
⭐ 19y
cimbom
ben de bşk lıyım
N
NephilimAngel
⭐ 19y
gs fb eşit gidiyo çekişmeli maç Laughing Laughing Laughing Laughing
N
NephilimAngel
⭐ 19y
gs bi adam daha öne geçti
bendende bı oy gs ye xD
-Resim Silinmiş.
FORZA FENERBAHÇE
-Resim Silinmiş.
FORZA FENERBAHÇE
-Resim Silinmiş.
şalvarspor Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
komik insan...
arkdaşlar Neden hep ünlü takımları tutarsınız anlamıorum kendi memleketinizin takımı yok mu..saygılar.. BURSASPORluyum
arkdaşlar Neden hep ünlü takımları tutarsınız anlamıorum kendi memleketinizin takımı yok mu..saygılar.. BURSASPORluyum
yemişim ünsüz takımı yahu ne zevk alacağım ünsüzü tutunca Twisted Evil Mr. Green
arkdaşlar Neden hep ünlü takımları tutarsınız anlamıorum kendi memleketinizin takımı yok mu..saygılar.. BURSASPORluyum
onlar yedekteler Mr. Green
S
StarkDrache
⭐ 19y
ForEver Beşiktaş
R
renklibere
⭐ 19y
beşiktaşlı olmak bi ayrıcalıktır herkez beşiktaşlı olamaz
forza beşiktaş
forza beşiktaş
arkdaşlar Neden hep ünlü takımları tutarsınız anlamıorum kendi memleketinizin takımı yok mu..saygılar.. BURSASPORluyum
+1966 ama her zman her yerde en büyük AKREP
ANTALYASPOR
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap