Erkek adan renkli takım tutmaz ıyy neler diyorum ben
Beşiktaş
😈 😈
erkek adam çarşı pazar da dolaşmaz 😄 😄 😄 😁
Erkek adan renkli takım tutmaz ıyy neler diyorum ben
Beşiktaş
😈 😈
Special thx to FlexiÖlümüneee Fenerbahçe ?!!!!!! ?!!!!!!..... ?!!!!!!...
B eyaz ve siyah
E şsiz renklerin senin
Ş ampiyonluk ve liderlik
İ stemek en doğal hakkım benim
K albimi verdim
T araftar oldum sana
A nlı şanlı tarihinle
Ş ampiyonluklar yaşat bana
Diğer Rakiplere Ayıpmı Oldu Ne ? 🎅
Beşiktaşk
B eyaz ve siyah
E şsiz renklerin senin
Ş ampiyonluk ve liderlik
İ stemek en doğal hakkım benim
K albimi verdim
T araftar oldum sana
A nlı şanlı tarihinle
Ş ampiyonluklar yaşat bana
Diğer Rakiplere Ayıpmı Oldu Ne ? 🎅
Beşiktaşk
Beşiktaşk hmm yeni bir takım mı bu ? 😁 😈
Her zaman ve heryerde olduğu gibi burada da FENERBAHÇE en önde ilerliyor !
Log in to write a reply.
Log In