Icerige atla
Extraloob

Hangi Takımı Tutuyorsunuz...!!!!

· 86 Replies · 9.9K views · Page 2 / 5
Replies
G
GangsteR ⭐ 19y
#21
Erkek adan renkli takım tutmaz ıyy neler diyorum ben

Beşiktaş



😈 😈


erkek adam çarşı pazar da dolaşmaz 😄 😄 😄 😁
R
Redefine ⭐ 19y
#22
ONLY LOVE YOU GALATASARAY
M
Marinero ⭐ 19y
#23
BJK
D
delicious ⭐ 19y
#24
Darağacında olsak bile son sözümüz FENERBAHÇE
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#25
Yoruma Gerek Yok GALATASARAY :?!
Special thx to Flexi
B
berkhoas ⭐ 19y
#26
game galatasaray
K
kral_tr ⭐ 18y
#27
Ben fenerbahçeliyim
_
#28
Benim takımım gs
K
kral_tr ⭐ 18y
#29
Ben fenerbahçeliyim
G
#30
f şıkkına kendi takımlarımdan başka bı takım tutmam yazsan daha guzel olabılırdı hıc dıılse goren gulerdı 😄 😄 😄
S
SnowFlake ⭐ 18y
#31
aslanlar sahada tirübünler ayakta
90 dakika taraftar arkanda
sarı kırmızıyla hiç bitmez bu sevda
şampiyon olduk coşalım çılgınca!!!!!!!!!
çıldırın çıldırın çıldırın çıldırın çıldırın çıldırın cimbom için çıldırın
E
EnDZoNe ⭐ 19y
#32
Be$ikta$
O
#33
Ölümüneee Fenerbahçe ?!!!!!! ?!!!!!!..... ?!!!!!!...
L
lady ⭐ 18y
#34
Fenerbahçe 🍺 🍺
S
#35
B eyaz ve siyah
E şsiz renklerin senin
Ş ampiyonluk ve liderlik
İ stemek en doğal hakkım benim
K albimi verdim
T araftar oldum sana
A nlı şanlı tarihinle
Ş ampiyonluklar yaşat bana


Diğer Rakiplere Ayıpmı Oldu Ne ? 🎅

Beşiktaşk
T
TheOne ⭐ 19y
#36
galatasaray bu arda trabzonda anadolu takımı biraz saçma geldi şıklar
O
#37
B eyaz ve siyah
E şsiz renklerin senin
Ş ampiyonluk ve liderlik
İ stemek en doğal hakkım benim
K albimi verdim
T araftar oldum sana
A nlı şanlı tarihinle
Ş ampiyonluklar yaşat bana


Diğer Rakiplere Ayıpmı Oldu Ne ? 🎅

Beşiktaşk

Beşiktaşk hmm yeni bir takım mı bu ? 😁 😈
S
#38
B eyaz ve siyah
E şsiz renklerin senin
Ş ampiyonluk ve liderlik
İ stemek en doğal hakkım benim
K albimi verdim
T araftar oldum sana
A nlı şanlı tarihinle
Ş ampiyonluklar yaşat bana


Diğer Rakiplere Ayıpmı Oldu Ne ? 🎅

Beşiktaşk

Beşiktaşk hmm yeni bir takım mı bu ? 😁 😈



Hiç Biri Yokken Biz Vardık 🍿


Ps: Bjk 1903'de Kurulmuştur 😁
L
Leo ⭐ 18y
#39
Her zaman ve heryerde olduğu gibi burada da FENERBAHÇE en önde ilerliyor !

Bir daha bak bence Abdullah Abi.. 😉

🙏 ❗ ❗ ❗ Ölümüne CimBomBom ❗ ❗ ❗ 🙏
C
CruelBoy ⭐ 18y
#40
FENER BAHÇE 🙏

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: