Icerige atla
Extraloob

Hangi interneti kullanıyorsunuz?

· 46 Replies · 5.3K views · Page 2 / 3
Replies
J
Jaysean ⭐ 18y
#21
TTnet 😢
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#22
Ynede En iyisi TTNET bnce ya suana kadar sorun yasamadm.
D
die4ever ⭐ 18y
#23
Uydunet Kullanıyorum
S
#24
TTNET'e Kafam girsin :S
W
WosT ⭐ 17y
#25
Maalesef ttnet 😢
Q
qitarist ⭐ 19y
#26
utanç duyarak sölüyom ttnet
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#27
gurur duyuyorum TTNET !
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#28
Şöyle bir yardırayım o zaman ^^

Herkese smile öneriyorum cidden harika bugün cafeye gittim sroda inanılmaz bir lag vardı ttnet olduğundan dolayı.Ama eve geldiğimde lagdan eser yoktu smile adsl farkı. 8)


inetnum: 88.229.0.0 - 88.229.127.255
netname: TurkTelekom
descr: TT ADSL-alcatel dinamik_ulus
country: tr
admin-c: TTBA1-RIPE
tech-c: TTBA1-RIPE
status: ASSIGNED PA
mnt-by: as9121-mnt
source: RIPE # Filtered


Sadece adsl'i aldığın yer smile , hala türk telekom'un alt yapısını kullanıyorsun ^^ Yani aralarında bir fark olması psikolojik portakal aromalı ilaç haplarına benziyor ^^

Ayrıca bir sorun oldumu sonuna kadar ilgileniyorlar.İnternet hızım yavaştı bir gün telefon açtım söyledim neden böyle diye birşeyler yaptılar 48 saat içinde düzelecek demişlerdi 1-2 saat sonra düzeldi ve ertesi gün beni arayıp sorununuz düzeldi mi diye soruyolardı çok memnunum cidden 💃


Smile adsl'de alt yapı kaynaklı bir sorun olunca türk telekoma arza kaydı bırakıyorlar 😁

Ben kablolu tvden kullanıyorum interneti hiç sorun yok lag ve dc den eser yok 8)


inetnum: 88.226.0.0 - 88.226.255.255
netname: TurkTelekom
descr: TT ADSL-alcatel_ulu
country: tr
admin-c: TTBA1-RIPE
tech-c: TTBA1-RIPE
status: ASSIGNED PA
mnt-by: as9121-mnt
source: RIPE # Filtered


Psikolojik hap olayı 2 ^^

Uydunet Kullanıyorum


inetnum: 88.232.64.0 - 88.232.127.255
netname: TurkTelekom
descr: TT ADSL-meteksan dynamic _ulu
country: tr
admin-c: TTBA1-RIPE
tech-c: TTBA1-RIPE
status: ASSIGNED PA
mnt-by: as9121-mnt
source: RIPE # Filtered


Sistem öyle demiyor ama ?
M
Metamorph OP ⭐ 19y
#29
Hacım seninde işin yok nerde bizim kusurumuz var erinmeden onu araştırıyosun ya pes 😁
Valla bilmiyorum bana smile çok güzel geldi cafede dc'den duramıyoz evde lag ve dc'nin eseri yok ya cafenin netinde birşey var yada smile farkı 😆
K
Kobe ⭐ 19y
#30
TTNet
X
XER0 ⭐ 19y
#31
TTNet
I
Intensify ⭐ 18y
#32
Maalesef TTnet :!!&%&!
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#33
ttnet 8mbit.
Y
Yukie ⭐ 19y
#34
Süperonline ve smile hakkında bilgim var. Oldukça iyiler. Fakat bulunduğum yerde TTnet ten başka servis yok 😊
C
Caprice ⭐ 19y
#35
Smile ADSL
I
Inception ⭐ 18y
#36
TTNet
S
Shakiro6 ⭐ 17y
#37
TTNET fakat kullanmaz olsaydım..4 mgbit e yukselttım netı her 5 10 dk da gidip gidip gelior bazen gidior hic gelmiyor 😞
G
#38
TTNET.
S
Serj ⭐ 18y
#39
1Yıl önce TTNet denen işkenceden kurtulup semtime doğalgaz kanallarıyla gelen türk telekom altyapısı olmayan QuikNet'i bağlattım . 20Mpbs interneti 39TL'ye kullanıyorum .. 100Mpbs internet 129YTL Sınırsız.. gerçekten cok memnunum .
S
Serj ⭐ 18y
#40
Benden başka QuikNet kullanıcısı yokmu ? ^^

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: