yabancı dil
Hangi Bölümde Okudunuz yada Okuyorsunuz...
· 28 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Bilgisayar programcılığı 1. sınıf visual basic
Eşit Ağırlık..
fen
yabancı dil 😊
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
Türkiye' de öyle bir sistem var ki dostum sen nerede okuduğuna veya okuyacağına değil,devlet ve belirledikleri mantık karar veriyor-malesef-.. Sözel zekası bulunup,ilgisi bu alanda olan öğrenci öğretim görevlisi olmak istemiyorsa vay haline.Çünkü sözel bölümde okuyan öğrencileriin(bu yıl ki değil eski sistemden bahsediyorum bizim de okuduğumuz) meslek seçme özgürlüğü,öğretim görevlisi ve sosyolojik alanlarla sınırlandırılmış durumda.Aynı şey eşit ağırlık ve fen bölümünde okuyanlar için de geçeli..
Ben TM okumuştum..
Ben TM okumuştum..
Sayısal
O
Old School
⭐ 19y
Sayısal.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap