Emek hırsızlığı diyorsan oda denir =).. Bu imzandaki kadında Emek hırsızlığı o zaman kadının yüzünü çarpmışsın .. =)
Beğenenler varya Siz Tın.. Devam edin =)
o imza episode'ye ait sanırsam. 🍺
Alakası yok nette bulunan hazır render 😉
Emek hırsızlığı diyorsan oda denir =).. Bu imzandaki kadında Emek hırsızlığı o zaman kadının yüzünü çarpmışsın .. =)
Beğenenler varya Siz Tın.. Devam edin =)
o imza episode'ye ait sanırsam. 🍺
Sadece text değil blending opti Aklına gelen yapar .. =) Beğenildi dimi .. O zaman :)
İnsan ol biraz 👍
Zamanında da böyle dediler .. =) Ps User olunca herkes susuyor.. Ne yaparsın =).. Zamanında çok brushlı yaptıklarım var.. Artık kullanmıyorum gerekiyorsa yaparım.. Asıl sana yazık .. =) Photoshop olayını anlayamadıqın için =) Photoshop güzellik için yapılır Artislik için değil ^^.. bunu bilin öyle yapın bundan sonra oke 😉.. Hadi bakalım ;)
Senin kadar yüzsüzünü görmedim.
Emek hırsızlığı yaptım demiyorsunda geliyorsun bana artislik yapıyorsun 🙄













Burada kimse kimseye hakaret edemez.
Bu konuda burada kapansın!
PS: Birbiri hakkında şikayetçi olan varsa kanıtlarıyla birlikte bana PM atsın. Gereğini yapayım ^_~
Burada kimse kimseye hakaret edemez.
Bu konuda burada kapansın!
PS: Birbiri hakkında şikayetçi olan varsa kanıtlarıyla birlikte bana PM atsın. Gereğini yapayım ^_~
+ wT
ve kimse burada gereksiz rekabetini yapmasin, gucunuzu burada dil dokerek degil,elinizi calistirip ps bilgilerinizle gosterin. 👍
Gucunuzu burada dil dokerek degil, elinizi calistirip ps bilgilerinizle gosterin. 👍
Bir saniye. Sen bu konuda kendi imzalarınla Pause`Boy un imzalarınımı karşılaştırdın?
Log in to write a reply.
Log In