Icerige atla
Extraloob

Hangi 2 Daha İyi?

· 43 Replies · 4.0K views · Page 2 / 3
Replies
V
Velocia ⭐ 17y
#21
Emek hırsızlığı diyorsan oda denir =).. Bu imzandaki kadında Emek hırsızlığı o zaman kadının yüzünü çarpmışsın .. =)
Beğenenler varya Siz Tın.. Devam edin =)


o imza episode'ye ait sanırsam. 🍺


Alakası yok nette bulunan hazır render 😉
M
MrCrossover OP ⭐ 17y
#22
yok tam emin değilim ama senin imza serginde "Your name" yazıyordu sanırım oda ordan alıp imzasını yazmış , senin değilse bile güzel ama . 🍺
B
Brooklyn ⭐ 18y
#23
Sadece text değil blending opti Aklına gelen yapar .. =) Beğenildi dimi .. O zaman :)


İnsan ol biraz 👍


🤔 Arkadaş insanlık dışı birşey yapmış değil ki sen ona insan ol diyorsun.

Zamanında da böyle dediler .. =) Ps User olunca herkes susuyor.. Ne yaparsın =).. Zamanında çok brushlı yaptıklarım var.. Artık kullanmıyorum gerekiyorsa yaparım.. Asıl sana yazık .. =) Photoshop olayını anlayamadıqın için =) Photoshop güzellik için yapılır Artislik için değil ^^.. bunu bilin öyle yapın bundan sonra oke 😉.. Hadi bakalım ;)

Senin kadar yüzsüzünü görmedim.
Emek hırsızlığı yaptım demiyorsunda geliyorsun bana artislik yapıyorsun 🙄


Emek hırsızlığı ? Arkadaş bütün imza komple bana ait demiyor ki. 🙄 Yani ben göremedim öyle birşey söylediğini.
M
MrCrossover OP ⭐ 17y
#25
Birtek font yazmış ben brush yaptı sanıyordum . :S
P
Pause`Boy ⭐ 17y
#26
Evet Optimus Prime Yazmak Zor iş dimi

-------------------------------------------------------
Ghost whisper sadece text efect derseniz benimkindede var 😉

-----------------------------------------------------------
Bunda hiç birşey yok sadece rengini ordan almış onunda kısayolu var bide text yazmış çok zor iş canım ..

---------------------------------------------------------
Ben lady gaga fanıyım ve bu resmin aynısını biliyorum..Elenora zor mu yazıyım istersen.. Elenora =)

---------------------------------------------------------------
Googleye sexy girl yazınca her türlüsü çıkıyor.. northeaster yazmak kolay.. helal olsun d.moderatöre yazmak zor lafım yok =)

------------------------------------------------------------
wall paper + render renderda bi boka benzemiyor.. kenerada bi text bide lens flare çok zor olmalı =)

--------------------------------------------------------
Kıytırık bi render + wallpaper bile yok lens flare + stroke =) oww çok zor

-------------------------------------------------
Geldik en zoruna 😄 Paris Hilton inanılmaz zor be kardeşim helal olsun .. =)

----------------------------------------------------
Yine sexy girl yazın veya başka bişi ne yazmış bilemem.. sadece text bide lighting efect .. İnanılmaz .. ve Göze hitap eden bişi değil =)

--------------------------------------------------------------------
Kadının kim olduqu bile belli değil, bide playboy davşanı xd pehh ..

------------------------------------------------------------
Aynı resim xaviorda da var bu ne şimdi?

-----------------------------------------------------------
Leah dizonun bende imzasını yaptım ama bu kadar iğrenç değil.. Ne var şimdi bunda bi boka yaramayan ışık efektleri mi..

------------------------------------------
Tekrar Düşünün =)) Hadi bakalım siz sindire koyun =)
P
Pause`Boy ⭐ 17y
#27
Hadi yedire koyun =)
M
MrCrossover OP ⭐ 17y
#28
Dostum , biz sana bizimkiler iyi veya kötü demedik, kendin rekabet yaptırıyorsun. Ben o konuya yazmıştım acemiyim , rekabet konusu değilim diye. Nerden çıktı bu ? 😆
M
MrCrossover OP ⭐ 17y
#29
vede ben o ara ilk defa imza yapıyordum, vede cs2'm brush görmüyordu , ustam (Episode) bana brush kullanmak için tavsiyeler verdi ve şimdiki yaptıklarım çok farklı.. 👍
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#30
A.

Spoiler


Ukarıdaki imzanın arkaplanı ve üzerindeki Adriana Lima resmi birlikte. Yani bunları imzayı yapan kişi yapmamış. BU internette dolaşan bir resim.
M
MrCrossover OP ⭐ 17y
#31
Ben hiç olmazsa efekt veriyordum sen sadece gölgelendirme ve text yapmışsın. 😆
B
Black Rain ⭐ 19y
#32
Burada kimse kimseye hakaret edemez.

Bu konuda burada kapansın!

PS: Birbiri hakkında şikayetçi olan varsa kanıtlarıyla birlikte bana PM atsın. Gereğini yapayım ^_~
M
MrCrossover OP ⭐ 17y
#33
Burada kimse kimseye hakaret edemez.

Bu konuda burada kapansın!

PS: Birbiri hakkında şikayetçi olan varsa kanıtlarıyla birlikte bana PM atsın. Gereğini yapayım ^_~


Kağan'ın rekabet duygusunu biraz azaltması gerek. Ona kimse ben çok iyiyim demedi, nerden çıktı acep.. 🤔
Windy
Windy ⭐ 19y
#34
Burada kimse kimseye hakaret edemez.

Bu konuda burada kapansın!

PS: Birbiri hakkında şikayetçi olan varsa kanıtlarıyla birlikte bana PM atsın. Gereğini yapayım ^_~


+ wT

ve kimse burada gereksiz rekabetini yapmasin, gucunuzu burada dil dokerek degil,elinizi calistirip ps bilgilerinizle gosterin. 👍
M
MrCrossover OP ⭐ 17y
#35
+ wT

ve kimse burada gereksiz rekabetini yapmasin, gucunuzu burada dil dokerek degil,elinizi calistirip ps bilgilerinizle gosterin. 👍



kralsın Ahmet abi , bende bunu dedim işte anket yapalım dedim, sonuç ortada

aLper#24 Win!

WTF 😁 😁
B
Black Rain ⭐ 19y
#36
Bir saniye. Sen bu konuda kendi imzalarınla Pause`Boy un imzalarınımı karşılaştırdın?
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#37
Gucunuzu burada dil dokerek degil, elinizi calistirip ps bilgilerinizle gosterin. 👍

+1905

Ayrıca doğrusunu soylemek gerekirse ikinizinde kendini oldukça geliştirmesi gerek. ( bknz; Fashion )
V
Velocia ⭐ 17y
#38
Ahaha 😄
R
#39
B jessica alba var ya 😁
M
MrCrossover OP ⭐ 17y
#40
Bir saniye. Sen bu konuda kendi imzalarınla Pause`Boy un imzalarınımı karşılaştırdın?


Kendi istedi BR.. Tonca laf etti sonunda dayanamadım istersen özelden okutayım sohbet günlüklerini. 😉

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: