Icerige atla
Extraloob

Hamster İsmi :)

· 60 Yanıt · 3.6K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
S
Sleach ⭐ 18y
#41
Murtaza işte ya 😆
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#42
Uleynnn neler oluyor burada kaç günlük konuyu yeni gördüm iyi mi 😆

Ps. Bence Minnoş koy hem seninle de bir bağı olur hayvanın 😈
[ek #12654]
S
Socialist ⭐ 18y
#43
Behlül :P



Bihter koysun 😜 😆 😜
H
#44
Behlül iyiymiş 😜
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#45
Uleynnn neler oluyor burada kaç günlük konuyu yeni gördüm iyi mi 😆

Ps. Bence Minnoş koy hem seninle de bir bağı olur hayvanın 😈

+1 😜
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#46
ticarete giriyorum. hamster'im milli olucak çocuklarını satıcam 5 TLden 😁
21 günde bir çifleştiricem en az 8 en fazla 15 bebek veriyormuş bu hamsterlar 😆

ps. erkekime minnoş dedirtmem 😆 başka bi isim bulun hmz nasıl 😄
M
Mirage ⭐ 19y
#47
ticarete giriyorum. hamster'im milli olucak çocuklarını satıcam 5 TLden 😁
21 günde bir çifleştiricem en az 8 en fazla 15 bebek veriyormuş bu hamsterlar 😆

ps. erkekime minnoş dedirtmem 😆 başka bi isim bulun hmz nasıl :D

Vosvos koy 😆
C
Cryolite ⭐ 19y
#48
benim 2 tane oldu, biri muhittin (1 gün yaşadı) diğeri ise gaby (2 yıl yaşadı), gaby aynı zamanda 'gabi' olarak okunduğunda eski türkçede salak anlamına geliyor, hamstera süper isim yani 😁
S
Serj ⭐ 18y
#49
zeynel koy 😆
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#50
XHamster koy adını 😆

PS Kimse yanlış anlamasın şaka yaptım 😆

😈 😈 😈 😈 😈 😈
Meraklıları google'a yazsın 😁
R
RecLast ⭐ 18y
#51
XHamster koy adını 😆

PS Kimse yanlış anlamasın şaka yaptım 😆

😈 😈 😈 😈 😈 😈
Meraklıları google'a yazsın 😁


Bilmeyen varmıdır 😆
I
ironEyE ⭐ 18y
#52
Fındık koy. 😁
R
RecLast ⭐ 18y
#53
Fındık koy. 😁


İskender koy 😜 Yavaş yavaş yemek tatlı derken nerye uzayacak bakalım 😆
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#54
Minnoş olmaz diyorsan Ay Dede koy 😆
[ek #12654]
Y
yeonyang ⭐ 19y
#55
Ramiz Dayı 😜
O
os1 ⭐ 19y
#56
Ramco da guzel 😄
Y
yeonyang ⭐ 19y
#58
1. Video süper ❤️
V
volaris ⭐ 18y
#60
dina

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: