beyler ben bugün halo2 yi aldım.oynu yükleme aşamasını yaparken takıldım bi yardım edermisiniz bn size şimdi anlatıcam aşamaları.
Halo 2 klasörünü masaüstüne at.
BUNLARI KUR klasörü içindeki 2 programı kur.
Halo 2 XP Activation Workaround klasörü içindeki 

Play Maps 4_5_6.bat
Play Maps 7_8_9.bat
Play Maps 10_11_12.bat
Play Maps 13_14_15.bat

Dosyalara tıklayın.

Halo 2 XP ACTIVATION FIX Klasörü içindeki ''HALO2'' klasörünü aç ve içindeki ''MF.dll'' dosyasını masaüstündeki halo2 klasörüne at
değiştirilsinmi sorusuna EVET yap.

Halo 2 XP ACTIVATION FIX Klasörü içindeki ''SYSTEM32'' klasörünü aç içindeki ''mf.dll'' dosyası
C:\WINDOWS\system32 klasörü içine at.Bu işlemleri eksiksiz yap.En son masaüstündeki
HALO 2 klasörünü aç ve  XP PLAY HALO 2.bat dosyasına tıkla oyuna gir.

beni oku dosyasında bu yazıyor ve ben hepsini yaptım ama maps takıldım.
yaptıklarımı anlatim
1.adım halo2 masaüstüne kopyaladım
2.adım 2programı kurdum
3.adım
Play Maps 4_5_6.bat
          Play Maps 7_8_9.bat
          Play Maps 10_11_12.bat
          Play Maps 13_14_15.bat

bunlara tıklayınca (sistem belirtilen dosyayı bulamıyor) yazıyo ve bişi yapmıyo yani diğer adımlara geçemiyorum.
napmam gerek yardım edin ltfn