- Resim Silinmiş.
Hayranlarının sabırsızlıkla beklediği ep3 ün concept çalışması yayınlandı. Oyunun 2008 sonu-2009 ilk çeyreğinde çıkması bekleniyor. Valve'nin yaptığı açıklamaya göre ep 3 hl2'nin sonu olabilir ancak kesinlikle serinin sonu olmayacak. Serinin half-life 3 ile devam edeceği söylentiler arasında yer almakta.
serinin devamının aperture science'ın(savunma bakanlığı ihalelerinde Black Mesa'nın rakibi) kayıp gemisi borealis te geçeceği söylenmekte. ep3 ie birçok soru yanıtını bulurken bazı soruların yanıtsız kalacağına kesin gözle bakılıyor.(örn Gman'in kim olduğu 😆 )
(Resimde Gordon'un bir Combine Advisor la yüzyüze olduğunu göreceksiniz.Ne cesur adam yav 😁 )
Half-Life 2 Episode 3 Concept Çalışması Yayınlandı
· 13 Replies · 1.6K views 0 reading
13 Replies
waow güzel bişeye benzior
şu half lifeyi bi sonuna kdr oynamak nasip olmadı bana bi half life 1 bide oposing forceyi oynadım gerisi yok 😄 yakında inş blue shift i oynayacam 🍺
P
POTATOHEAD
⭐ 18y
şu half lifeyi bi sonuna kdr oynamak nasip olmadı bana bi half life 1 bide oposing forceyi oynadım gerisi yok 😄 yakında inş blue shift i oynayacam 🍺
inanmıorum 😱 git intihar et derim
şu half lifeyi bi sonuna kdr oynamak nasip olmadı bana bi half life 1 bide oposing forceyi oynadım gerisi yok 😄 yakında inş blue shift i oynayacam 🍺
inanmıorum 😱 git intihar et derim
hmn boğaz köprüsüne gidiyom 😆
P
POTATOHEAD
⭐ 18y
şu half lifeyi bi sonuna kdr oynamak nasip olmadı bana bi half life 1 bide oposing forceyi oynadım gerisi yok 😄 yakında inş blue shift i oynayacam 🍺
inanmıorum 😱 git intihar et derim
hmn boğaz köprüsüne gidiyom 😆
😁 😁 😁
oyun baya değişmiş ama hiç hl2 görmedim birisi oynarken int kotalı olmasa indirirdim ama napalım
Zalim kader naman nallahım 😁
Zalim kader naman nallahım 😁
S
Spartan123
⭐ 18y
ep2yi zor kaldıran bilgisayarım ep3ü kaldırmaz %100 😞
Bu güzel sanat çalışmasını paylaştığın için teşekkürler.
Ben de yorum yazan herkese teşekkür ediyorum.
şu half lifeyi bi sonuna kdr oynamak nasip olmadı bana bi half life 1 bide oposing forceyi oynadım gerisi yok 😄 yakında inş blue shift i oynayacam 🍺
Hocam sen nerelerde kalmışın yav 😁 😁
Neyse ben kaçtım iyi geceler
Bu güzel sanat çalışmasını paylaştığın için teşekkürler.
Ben de yorum yazan herkese teşekkür ediyorum.şu half lifeyi bi sonuna kdr oynamak nasip olmadı bana bi half life 1 bide oposing forceyi oynadım gerisi yok 😄 yakında inş blue shift i oynayacam 🍺
Hocam sen nerelerde kalmışın yav 😁 😁
Neyse ben kaçtım iyi geceler
he bide üstüne üstlük bitiremedimde opposing forceyi sonda bi canavar var onu geçemedim eşşek kdr gözüne ne kdr sıkarsam sıkıyım eşşek cennetini boylamıyo sonrada içini açıyo elektrik fırlatan moblar çıkartıyo 😁 😁
Acaba Half-life fan clup kursak nasıl olur?
oyun hala yüklüyse bir öneri (biraz unutmuş olabilirm uzun süre önce oynadım.) Ateş etmekle vakit kaybetme etrafta bişeylerle uğraşıp öyle öldüreceksin.(Bu arada o son boss canavar değil sondan 2. boss canavar. 😁 😁 )
Bu güzel sanat çalışmasını paylaştığın için teşekkürler.
Ben de yorum yazan herkese teşekkür ediyorum.şu half lifeyi bi sonuna kdr oynamak nasip olmadı bana bi half life 1 bide oposing forceyi oynadım gerisi yok 😄 yakında inş blue shift i oynayacam 🍺
Hocam sen nerelerde kalmışın yav 😁 😁
Neyse ben kaçtım iyi geceler
he bide üstüne üstlük bitiremedimde opposing forceyi sonda bi canavar var onu geçemedim eşşek kdr gözüne ne kdr sıkarsam sıkıyım eşşek cennetini boylamıyo sonrada içini açıyo elektrik fırlatan moblar çıkartıyo 😁 😁
oyun hala yüklüyse bir öneri (biraz unutmuş olabilirm uzun süre önce oynadım.) Ateş etmekle vakit kaybetme etrafta bişeylerle uğraşıp öyle öldüreceksin.(Bu arada o son boss canavar değil sondan 2. boss canavar. 😁 😁 )
bi tane daha mı var 0_o 😞 neyse geçmeye çalışırım xD
Log in to write a reply.
Log In