Icerige atla
Extraloob

Hacettepe Bilgisayar

· 12 Replies · 2.1K views
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar bilgisayar mühendisliğini kazandım , kimle konuşsam iş alanı kötü , 1 sene daha deneyip odtüye gitseydin vs. diyor canım sıkıyorlar summer2: . Bilgisayar mühendisliğinin iş alanı nasıldır , hacettepe(22bin) ile odtü(9bin) arasında fark olurmu cevap verirseniz sevinirim .
Yaralı style
12 Replies
B
Ben de ⭐ 17y
#2
Ülkenin başarılı ve dünya çapında ismini duyurmuş bir üniversiteyi kazanmışsın. Gitmeyip tekrar ösym sınavına girmek bana göre aptallıktır. Bilgisayar mühendisi olmak yetmiyor, önemli olan kendini ne kadar geliştireceğindir. Ayrıca üniversite stajını da iyi bir firma da yaparsan büyük ihtimal staj yaptığın firmada kalırsın.

Dn: gir bak bakalım üniversitenin bilgisayar bölümü ile ilgili olanaklarına, beğenmezsen gitmezsin. Ama hayatından 1 yıl daha eksileceğini unutma.
T
The Black ⭐ 16y
#3
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Arkadaşlar bilgisayar mühendisliğini kazandım , kimle konuşsam iş alanı kötü , 1 sene daha deneyip odtüye gitseydin vs. diyor canım sıkıyorlar summer2: . Bilgisayar mühendisliğinin iş alanı nasıldır , hacettepe(22bin) ile odtü(9bin) arasında fark olurmu cevap verirseniz sevinirim .


Mühendislikte okuduğun okulun adının önemi sadece sana ilk işe girdiğin zamanlara ekstradan kolaylık sağlıyor. Sen iyi mühendissen her yerde çalışırsın dostum sağlam yerlere de gelirsin. Yoksa adamlar sana milyon dolarlık projeler emanet ediyorlar batırdığında bu adam ODTÜ'lüymüş bu adam ne bileyim Hakkari'de okumuş demiyorlar. Ne kadar iyi AR-GE o kadar çok ekmek.
En önemli şey kendini geliştirmek, okulun bittiğinde benim bu mühendisten farkım bu, bunu da biliyorum demek.
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#4
Bu mesaj The Black rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Arkadaşlar bilgisayar mühendisliğini kazandım , kimle konuşsam iş alanı kötü , 1 sene daha deneyip odtüye gitseydin vs. diyor canım sıkıyorlar summer2: . Bilgisayar mühendisliğinin iş alanı nasıldır , hacettepe(22bin) ile odtü(9bin) arasında fark olurmu cevap verirseniz sevinirim .


Mühendislikte okuduğun okulun adının önemi sadece sana ilk işe girdiğin zamanlara ekstradan kolaylık sağlıyor. Sen iyi mühendissen her yerde çalışırsın dostum sağlam yerlere de gelirsin. Yoksa adamlar sana milyon dolarlık projeler emanet ediyorlar batırdığında bu adam ODTÜ'lüymüş bu adam ne bileyim Hakkari'de okumuş demiyorlar. Ne kadar iyi AR-GE o kadar çok ekmek.
En önemli şey kendini geliştirmek, okulun bittiğinde benim bu mühendisten farkım bu, bunu da biliyorum demek.

Yorumlarınız için teşekkür ederim , duymak istediğim buydu summer1:
Yaralı style
T
The Black ⭐ 16y
#5
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj The Black rumuzlu uyeden alinti yapildi
Spoiler
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Arkadaşlar bilgisayar mühendisliğini kazandım , kimle konuşsam iş alanı kötü , 1 sene daha deneyip odtüye gitseydin vs. diyor canım sıkıyorlar summer2: . Bilgisayar mühendisliğinin iş alanı nasıldır , hacettepe(22bin) ile odtü(9bin) arasında fark olurmu cevap verirseniz sevinirim .


Mühendislikte okuduğun okulun adının önemi sadece sana ilk işe girdiğin zamanlara ekstradan kolaylık sağlıyor. Sen iyi mühendissen her yerde çalışırsın dostum sağlam yerlere de gelirsin. Yoksa adamlar sana milyon dolarlık projeler emanet ediyorlar batırdığında bu adam ODTÜ'lüymüş bu adam ne bileyim Hakkari'de okumuş demiyorlar. Ne kadar iyi AR-GE o kadar çok ekmek.
En önemli şey kendini geliştirmek, okulun bittiğinde benim bu mühendisten farkım bu, bunu da biliyorum demek.

Yorumlarınız için teşekkür ederim , duymak istediğim buydu summer1:


Duymak istedediğin bu diye söylemedim bunları. Bunlar hayatın geçekleri. Orayı kazansan bile her şey yine sen de bitecek. Çalışırsan, didinirsen , sabredersen başarı zaten kaçınılmaz olur 👍 . Yaratıcılıkta önemli tabi 🙄
Temet Nosce
#6
Hocam sen istersen en berbat üniversitede oku bilgisayarı. Java , C# , PHP vs. Dillerde uzmanlaşmadıktan sonra hangi okulda okuduğunun bir önemi yok. Teknoloji sektörü okula bakmıyor.
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#7
Bu sene mi başladın okula? Ben de elektrik elektronikteyim, görüşelim. 👍
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#8
Tek sorunum ODTÜydü vallahi sevindirdiniz 😄
@NoMoreLove Evet yeni başladım , hazırlıktayım bende 😞 , görüşelim 😊 .
Yaralı style
C
Crusade ⭐ 18y
#9
biraz google kullan hacım en büyük yalanlardan biridir bilgisayarın iş alanının kötü olması afedersin de bilgisayar mühendisinin iş alanı ufaksa hangi bölümün fazla merak ediyorum.Ki sen Türkiyenin sayılı güzide üniversitelerinden birini kazanmışsın sanırım bu yalanı söyleyen 150 200 binlerdeki kıskanç arkadaşlarındır 😊
http://www.bilgisayarmuhendisleri.com/sayfa.aspx?s=153
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#10
Aslında doğru söyleyenler , benden bayağı geride 😄
Yaralı style
D
Doma$no ⭐ 18y
#11
ODTÜ ye göre doğal olarak biraz 2. planda olursun fakat iş bulamaman imkansız 👍
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#12
Her şey okuduğun üniversite değil. Okulu boşver kendin öğren. İSTEKLİYSEN ve hevesliysen zaten yazılımcılık öğrenmek zevklidir.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: