1 puana bu kadar sevinceğinizi bilseydik gol atmazdık 3 puan verirdik 🍺
forumda takip ettiğime göre bugünkü maçtan sonra iyicene bir çekememezlik var sende bu kadar takmana gerek yok 🍺
ihihihihi benimki çekememezlik değil bu kadar insanın nasıl kör olduğunu anlamak 😉