bizden değil beyler bu surprised1 😁
[F MS]
Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
Yaralı styleSohbetinize doyum olmaz ama ben gidiyimde biraz fizik çalışayım
Sınava girecem ,hiçbir b*k yapamayacağımı bile bile ders çalışmıyorum.Hep bu bilgisayar yüzünden
Bu mesaj Arw3N rumuzlu uyeden alinti yapildiSınava girecem ,hiçbir b*k yapamayacağımı bile bile ders çalışmıyorum.Hep bu bilgisayar yüzünden
Bro, sorun bence bilgisayarda değil en azından bende öle olduğunu düşünüyorum. Bilgisayarım 2 hafta bozuktu ve yine sınav haftasıydı 1. dönem genede kitap yüzü açmadım diyebilirim, tv falan derken yine zaman geçirdim, sanırım insanın isteğiyle alakalı 😊 🙄
Bünye alışmayınca , artık bünyeye ağır geliyor kitaplar.
Special thx to FlexiYoo 😁
[ Mesaj mobilden gonderildi BlackBerry ] mobile
En son ders çalıştıgımda ilkokulluydum. Şuan üniversite 2deyim çalışmadan geçip duruyorum öyle bakalım sonumuz nolacak :D
okula giden varmıydı ya pardon beyler.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap