Icerige atla
Extraloob

Günlük Düzenli Ders Çalışıyor musunuz ?

· 45 Yanıt · 11K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
Ufck
Ufck OP ⭐ 16y
#21
bizden değil beyler bu surprised1 😁
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
T
Tauriel ⭐ 15y
#22
Sınava girecem ,hiçbir b*k yapamayacağımı bile bile ders çalışmıyorum.Hep bu bilgisayar yüzünden
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#23
Sohbetinize doyum olmaz ama ben gidiyimde biraz fizik çalışayım
Yaralı style
Slim Shady
Slim Shady ⭐ 14y
#24
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Sohbetinize doyum olmaz ama ben gidiyimde biraz fizik çalışayım

Hahahaha 😁 👋
Slim Shady
Slim Shady ⭐ 14y
#25
Bu mesaj Arw3N rumuzlu uyeden alinti yapildi
Sınava girecem ,hiçbir b*k yapamayacağımı bile bile ders çalışmıyorum.Hep bu bilgisayar yüzünden

Bro, sorun bence bilgisayarda değil en azından bende öle olduğunu düşünüyorum. Bilgisayarım 2 hafta bozuktu ve yine sınav haftasıydı 1. dönem genede kitap yüzü açmadım diyebilirim, tv falan derken yine zaman geçirdim, sanırım insanın isteğiyle alakalı 😊 🙄
T
Tauriel ⭐ 15y
#26
Bu mesaj Cool Angel rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Arw3N rumuzlu uyeden alinti yapildi
Sınava girecem ,hiçbir b*k yapamayacağımı bile bile ders çalışmıyorum.Hep bu bilgisayar yüzünden

Bro, sorun bence bilgisayarda değil en azından bende öle olduğunu düşünüyorum. Bilgisayarım 2 hafta bozuktu ve yine sınav haftasıydı 1. dönem genede kitap yüzü açmadım diyebilirim, tv falan derken yine zaman geçirdim, sanırım insanın isteğiyle alakalı 😊 🙄

🤝 Haklısın bir bahane arıyorum kendime
Ufck
Ufck OP ⭐ 16y
#27
Bünye alışmayınca , artık bünyeye ağır geliyor kitaplar.
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
Slim Shady
Slim Shady ⭐ 14y
#28
Bu mesaj Ufck rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bünye alışmayınca , artık bünyeye ağır geliyor kitaplar.

Aynen 😁
Unfaithful
Unfaithful ⭐ 16y
#29
En son ders çalıştıgımda ilkokulluydum. Şuan üniversite 2deyim çalışmadan geçip duruyorum öyle bakalım sonumuz nolacak 😄
Eger arada bir çocukluk yapmayacaksan,Büyümenin bir anlamı yok.
R
RoqA ⭐ 17y
#30
alışmadık dötte don durmaz diye boşuna dememişler 😜
Ufck
Ufck OP ⭐ 16y
#31
o zaman nasıl sınıf geçiyorsunuz ? surprised1 surprised1
@Lenneth Konuya Lütfen 😁
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#32
Yoo 😁

[ Mesaj mobilden gonderildi BlackBerry ] mobile
Special thx to Flexi
Ufck
Ufck OP ⭐ 16y
#33
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
Yoo 😁

[ Mesaj mobilden gonderildi BlackBerry ] mobile

🍺 summer5:
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
.NET
.NET ⭐ 19y
#34
Bu mesaj Unfaithful rumuzlu uyeden alinti yapildi
En son ders çalıştıgımda ilkokulluydum. Şuan üniversite 2deyim çalışmadan geçip duruyorum öyle bakalım sonumuz nolacak :D

Vizelerde azicik calisiyordum yine. Mat dersi konmus ben de mati az cok yapabiliyorum. Vizeden 100 aldim diye butun vizeleri saldim. 3.80 gelecek ortalamayi 2.90'a dusurdum fear1
[F New]Solo Gitarist
Windy
Windy ⭐ 19y
#35
hayır makara:
T
tenpanter ⭐ 17y
#36
CezaAlp'e forum yönetimi olarak madalya verilmesi lazım, dalga geçmek için söylemiyorum.Bu kadar işsiz güçsüz içinde adam çalışıyor.
Ufck
Ufck OP ⭐ 16y
#37
yılın anketi seçilebilir 😁
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
T
TanerUNER ⭐ 19y
#38
okula giden varmıydı ya pardon beyler.
Slim Shady
Slim Shady ⭐ 14y
#39
Bu mesaj TanerUNER rumuzlu uyeden alinti yapildi
okula giden varmıydı ya pardon beyler.

Bugün ile beraber devamsızlığın 11. günü 😁 Azcık yaz ayına da bırakmam lazım 😎
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#40
basarimizin sirri calismamamizdadir belkide beyler o.0

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: