
Lia

9d ben geliyorum 😈


sınav ne oldu bakalım :)
sınav ne oldu bakalım :)
fena değil valla, tam düşündüğüm puan geldi 😜
asıl ikinci sınava güveniyorum, bakalım o ne olacak 😁
Kaç puan geldi len sınavdan, benim çok kötü :(
Kaç puan geldi len sınavdan, benim çok kötü :(
292 geldi, tam hesapladığım puan 😁
Kaç puan geldi len sınavdan, benim çok kötü :(
292 geldi, tam hesapladığım puan 😁
Ehee, geçmişim la seni 😄
311 👍
ıyy o puanlar ne öle 😄 bn sayılsalım ygs-1 357 ve intiharın eşigindeyim 400+ ydı butun denemelerim ayıptır sölemesi ygs-5 370 hehe ama bi işime yaramıyo
ıyy o puanlar ne öle 😄 bn sayılsalım ygs-1 357 ve intiharın eşigindeyim 400+ ydı butun denemelerim ayıptır sölemesi ygs-5 370 hehe ama bi işime yaramıyo
ikinci sınavdada benzer bir puan alacağını varsayarsak pek birşeye yaramaz, ben ikinci sınavdan ya full yada 1-2 yanlış yapacağım, ordan kazanıyorum 👍
ıyy o puanlar ne öle 😄 bn sayılsalım ygs-1 357 ve intiharın eşigindeyim 400+ ydı butun denemelerim ayıptır sölemesi ygs-5 370 hehe ama bi işime yaramıyo
ikinci sınavdada benzer bir puan alacağını varsayarsak pek birşeye yaramaz, ben ikinci sınavdan ya full yada 1-2 yanlış yapacağım, ordan kazanıyorum 👍
ıyy o puanlar ne öle 😄 bn sayılsalım ygs-1 357 ve intiharın eşigindeyim 400+ ydı butun denemelerim ayıptır sölemesi ygs-5 370 hehe ama bi işime yaramıyo
ikinci sınavdada benzer bir puan alacağını varsayarsak pek birşeye yaramaz, ben ikinci sınavdan ya full yada 1-2 yanlış yapacağım, ordan kazanıyorum 👍
sorularımı gordun: D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap