Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Ermenistan ziyaretine ilişkin, '' Ziyaretimin verimli geçtiğini, ileriye dönük olarak umut vadettiğini ve Türkiye'nin bölgedeki önem ve ağırlığını bir kez daha ortaya koyduğunu düşünüyorum'' dedi.
Kaynak:A.A.
Gül: ''Ziyaretimin Verimli Geçtiğini Düşünüyorum''
· 8 Yanıt · 818 görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
ermenistan'dan ne olur ya ...
gitmesede olurdu ..
gitmesede olurdu ..
ermenistan'dan ne olur ya ...
gitmesede olurdu ..
Türkiye Kafkaslardaki gerilime son vermek adına Kafkas İttifak Paktı nı kurmak ve buna liderlik yapmak istiyor ve bunun için Ermenistanında girmesi gerekiyor.
bence artık 2 milletin birbirine kin duymayı bırakıp birlikte ekonomik kalkınmaya yönelmeleri lazım :idea:
Onlar bizden nefret ediyo biz onlardan nefret ediyoz ama kaybeden her iki taraf oluyor :idea:
+Azerbaycan hükümetide bunu destekliyor sadece birkaç cümleyle gitmemesini isterdik demeleri gitmesini istediklerini gösterir Bölgede huzurda ve barışta kaybeden olmaz 👍
ehh komik..
Soykırım avrupanın elindeki büyük koz .Ermenistan'da soykırım anıtı var .Hiçbirzaman yakınlaşmadık bundan sonrada yakınlaşamayız..
Soykırım avrupanın elindeki büyük koz .Ermenistan'da soykırım anıtı var .Hiçbirzaman yakınlaşmadık bundan sonrada yakınlaşamayız..
yakınlaşamasak dahi bu ziyaretten dolayı herkesin takdirini kazandık barışcıl olduğumuz mesajını verdik(en azından)
Bunu gören dış yatırımcı türkiyede kolay kolay savaş çıkmayacağını vede bölgesindeki olaylara karşı duyarlı olacağı kanaatine kapılıp güvenilir ülke olarak türkiyeye yatırım yapar 😉
Bunu gören dış yatırımcı türkiyede kolay kolay savaş çıkmayacağını vede bölgesindeki olaylara karşı duyarlı olacağı kanaatine kapılıp güvenilir ülke olarak türkiyeye yatırım yapar 😉
Türkiye bu jeopolitik konumdan dolayı asla güven veren bir ülke olamaz 😉
avrupalılar iyi bilirlerki topraklarımız çok değerlidir ve bu değerlere sahip olmak isteyende olacaktır ancak TSK nın gücü bütün bu ağzı sulanan ülkeleri caydırmaktadır
ancak bölgede Türk ekonomisini yıpratmak ve güvensizleştirmek için pkk ya destek sağlayabilirler 😉 şu anda Türkiye yatırımcı için belki en iyi ülkedir 😉
ancak bölgede Türk ekonomisini yıpratmak ve güvensizleştirmek için pkk ya destek sağlayabilirler 😉 şu anda Türkiye yatırımcı için belki en iyi ülkedir 😉
edit:2defa niye çıktıki 🙄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap