Mrb arkadaslar.İnternetten indirdigim Guilty Gear isuka isimli oyunu bilgisayara yükledim.Ancak ne oyunun resmi cıkdı nede herhangi bi dosyası.Nasıl calıstırabilirim bilen varmı acaba? Yardım ederseniz sevinirim 😳