Icerige atla
Extraloob

Gta ultimate vicecity 2 yardım lütfen !!!

· 5 Yanıt · 2.3K görüntüleme
A
altanyunus OP ⭐ 19y
#1
internetten exe'sini yükledim kurdum.
tıkladım açılır gibi oluyor siyah ekran geliyor ama sonra yanıt vermiyor problem nedir ?
yardım edebilecek varmı acaba.
5 Yanıt
K
Kyrojen ⭐ 18y
#2
Ekran kartının özelliklerini yazarmısın.
A
altanyunus OP ⭐ 19y
#3
geforce 9600 Gso 512 MB

googledan baktım direct x ile alakalı olabilirmi ?
L
Leet1 ⭐ 19y
#4
İndirdiğin yerden yorumlara bak bakalım exe sorunlu olabilir eğer değilse diğer çözümlere bakarız..directX son sürüm , .NET Framework 3.5 gibi
K
Kyrojen ⭐ 18y
#5
Ekran kartın iyi oyunu oynayabilirsin direcx'in son sürümünü yükle. Bir dene bakalım.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: