internetten exe'sini yükledim kurdum.
tıkladım açılır gibi oluyor siyah ekran geliyor ama sonra yanıt vermiyor problem nedir ?
yardım edebilecek varmı acaba.
Gta ultimate vicecity 2 yardım lütfen !!!
· 5 Yanıt · 2.3K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
Ekran kartının özelliklerini yazarmısın.
geforce 9600 Gso 512 MB
googledan baktım direct x ile alakalı olabilirmi ?
googledan baktım direct x ile alakalı olabilirmi ?
İndirdiğin yerden yorumlara bak bakalım exe sorunlu olabilir eğer değilse diğer çözümlere bakarız..directX son sürüm , .NET Framework 3.5 gibi
Ekran kartın iyi oyunu oynayabilirsin direcx'in son sürümünü yükle. Bir dene bakalım.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap