Adam tam takim hazir. Nick degistirilmesini bekliyor. Vallahi bana gelen cok var nickimi degistiriver diye 🙄 Millet cok sabirsizlanamya basladi bu nick degistirme sezonu icin. 8)
güzel zaman seçmişim değil mi az kaldı birazcık daha bekleyelim 👍
Adam tam takim hazir. Nick degistirilmesini bekliyor. Vallahi bana gelen cok var nickimi degistiriver diye 🙄 Millet cok sabirsizlanamya basladi bu nick degistirme sezonu icin. 8)
Cihan senin bi sözünü hatırlıyorum.Bence nick değişmez küçükken bir kere alınır değişmez gibi bişey demiştin
Ps:Bu nickde güzel değil gscihan iyiydi.
Adam tam takim hazir. Nick degistirilmesini bekliyor. Vallahi bana gelen cok var nickimi degistiriver diye 🙄 Millet cok sabirsizlanamya basladi bu nick degistirme sezonu icin. 8)

Eski nickin çok kötüydü bence. fbcan, bjkcan, gscan gibi o ne öyle.. 😁
Bu nick çok daha güzel duruyor hayırlı olsun. (:
@colin:
İmzan çok küçük yav daha büyüğü yok muydu? 🙄 :P
neden bizim nickler degismiyoda modlar glob. modlar degistirebiliyo
Üyeler için büyük bi kampanyamız olacak Ağustos ayında Nick degişim kampanyası Herkez o zaman degişecek
nick nasıl deıstırılıor ? bu arada yenı nıck hayırlı olsun ....
yaz sezonu party'si adı altında bir nick değişikliği kampanyası ağustosta başlayacaktır
Log in to write a reply.
Log In