Nick imi Degiştim.Hayırlı olsun
gscihan=Gome
· 18 Replies · 1.3K views 0 reading
18 Replies
keşke biz alışana kadar imzan kalsaydı, seni nickindn değil imzandan ayırt ediyordum 😄
N
NephilimAngel
⭐ 19y
Nick imi Degiştim.Hayırlı olsun
o imzayı artık kullanmıcaksan ben alabilirmiyim xD
J
Jason Walker
⭐ 19y
Hayırlı olsunda gscihan daha güzeldi bence ... 🙄
keşke biz alışana kadar imzan kalsaydı, seni nickindn değil imzandan ayırt ediyordum :D
+1 Haklısın Forum Halkı Alışana kadar İmza Kalsın
Hayırlı olsunda gscihan daha güzeldi bence ... 🙄
11 Yaşındaki Nickim Biraz bana çocukca Gelmeye Başladı. bide Bu aralar Gizemli Nickler Koymak Moda Kimse Anlamanı Bilmesin Felan Modadan Geri kalmayalım dedim 🍺 .Aslında Hep aynı nickle gitmek isterdim Ama olsun Degişim iyidir 😁
N
NephilimAngel
⭐ 19y
keşke biz alışana kadar imzan kalsaydı, seni nickindn değil imzandan ayırt ediyordum :D
+1 Haklısın Forum Halkı Alışana kadar İmza Kalsın
:(:(:(:(
Hayırlı olsun hocam değiştirdiğini belirtmen ayrı bi güzellik kimin kim olduğu karııyor yoksa
gayet kötü olmuş
gayet kötü olmuş
J
Jason Walker
⭐ 19y
gayet kötü olmuş
gayet kötü olmuş
😁
gscihan Dahamı iyidi Yani ❓ 😐
hayırlı olsun nasıl değiştirtdin ben bi türlü değiştirtemedim 😁
Yok ya o da çok klasikti gscihan fbahmet bjkmehmet falan çok var böyle bu nickin eskisinden güzel bence
eski nick - yeni nick imza avatar halen bir türlü istediğim ambiyansı yakalayamadığına inandığım extraloob.com ailesinden cihan güzelim şu trio'yu bir türlü oluşturamadım 😜
Bende nick değiştirdimde topic açmaya gerek duymadum yauv
<_Darkness_ | Spiral >
<_Darkness_ | Spiral >
Nick tekrar gscihan yapılacak Konu Kilit.
done.
Log in to write a reply.
Log In