Icerige atla
Extraloob

GS Fan Clup Başkanını Seçiyor! ||ANKET||

· 80 Replies · 14K views · Page 2 / 4
Replies
A
Absence ⭐ 19y
#21
Zaten d.mod ve üzeri aday olamıyor. 😜 😆

Okumamışki tospa 😈
P
Prisoners ⭐ 18y
#22
Zaten d.mod ve üzeri aday olamıyor. 😜 😆

Okumamışki tospa 😈

Nina ve avengerden geldi aklıma pardon 😳 😳
K
Kai ⭐ 18y
#23
Tüm adaylara başarılar.
S
Stormer ⭐ 18y
#24
postum yoktur ama gerekirse sabaha kadar post kasar genede aday olmak isterim ben Çocukluğumdan beri babam beşiktaşlı 10 yaşıma kadar bjk formasını üstümden çıkartmadı genede Galatasaraylı oldum aday olmak istiyorum 😊 bu arada forumda daha önceki üyeliğim K3M4L1ST Şimdiki Watchman karaktersiz acc çaldı
J
JetHomme ⭐ 19y
#25
Zaten d.mod ve üzeri aday olamıyor. 😜 😆

Okumamışki tospa 😈

Nina ve avengerden geldi aklıma pardon 😳 😳


Bende daral:
I
Inception ⭐ 18y
#26
Tüm adaylara başarılar.

Şimdilik tek adayımız var hehe 😁
S
Stormer ⭐ 18y
#27
postum yoktur ama gerekirse sabaha kadar post kasar genede aday olmak isterim ben Çocukluğumdan beri babam beşiktaşlı 10 yaşıma kadar bjk formasını üstümden çıkartmadı genede Galatasaraylı oldum aday olmak istiyorum 😊 bu arada forumda daha önceki üyeliğim K3M4L1ST Şimdiki Watchman karaktersiz acc çaldı

cevap bekliyorum
J
JetHomme ⭐ 19y
#28
postum yoktur ama gerekirse sabaha kadar post kasar genede aday olmak isterim ben Çocukluğumdan beri babam beşiktaşlı 10 yaşıma kadar bjk formasını üstümden çıkartmadı genede Galatasaraylı oldum aday olmak istiyorum 😊 bu arada forumda daha önceki üyeliğim K3M4L1ST Şimdiki Watchman karaktersiz acc çaldı

cevap bekliyorum



Sitemizde 905 post sınırını aşmış olmak.
S
Stormer ⭐ 18y
#29
arkadaşlar bişey diycem bu Gs fun clup için felan mesela bi kaç ön eleme olsun ya mesela gelipte takımdan orjinal forma almayan adam olmasın veya Galatasarayın çoğunlukla hangi ilk 18 le oynadığını bilmiyen olmasın
I
Inception ⭐ 18y
#30
arkadaşlar bişey diycem bu Gs fun clup için felan mesela bi kaç ön eleme olsun ya mesela gelipte takımdan orjinal forma almayan adam olmasın veya Galatasarayın çoğunlukla hangi ilk 18 le oynadığını bilmiyen olmasın

Oy verecek üyelerimizin dikkat etmesi gereken konu bu.Fun clup'ümüze göz gezdirip en yararlı paylaşımları kim yapmış diye bakarak oylarını vermeleri halinde zaten doğru kişiyi bulmuş oluruz. 👍
J
JawBreaker OP ⭐ 18y
#31
arkadaşlar bişey diycem bu Gs fun clup için felan mesela bi kaç ön eleme olsun ya mesela gelipte takımdan orjinal forma almayan adam olmasın veya Galatasarayın çoğunlukla hangi ilk 18 le oynadığını bilmiyen olmasın

Paylaşım yapmaya başla, el koyarız belki olaya. 😎
S
Stormer ⭐ 18y
#32
arkadaşlar bişey diycem bu Gs fun clup için felan mesela bi kaç ön eleme olsun ya mesela gelipte takımdan orjinal forma almayan adam olmasın veya Galatasarayın çoğunlukla hangi ilk 18 le oynadığını bilmiyen olmasın
S
Stormer ⭐ 18y
#33
arkadaşlar bişey diycem bu Gs fun clup için felan mesela bi kaç ön eleme olsun ya mesela gelipte takımdan orjinal forma almayan adam olmasın veya Galatasarayın çoğunlukla hangi ilk 18 le oynadığını bilmiyen olmasın

Paylaşım yapmaya başla, el koyarız belki olaya. 8)

saol 😊 stadımızın son halinin fotoğraflarını paylaşcam ve adaylığım onaylanmasa bile her hafta yeniliycem 😊
A
Apollon ⭐ 18y
#34
Tüm adaylara başarılar.

+1905
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#35
6S Başkansız mı kalmış :P

Moderatör olmasam adaylığımı koyardım 🎅
Anlatırdım gerçekleri herkese 👴 😈 😈
I
Inception ⭐ 18y
#36
6S Başkansız mı kalmış :P

Moderatör olmasam adaylığımı koyardım 🎅
Anlatırdım gerçekleri herkese 👴 😈 😈

Yaw arkadaş yokmu senin işin gücün Galatasarayla uğraşıyosun.Deget topic'den 😜
E
EnochiaN ⭐ 17y
#37
Bende Adayım 905'tan postum yok ama harbi tarafdayım ultrAslan Uni Temsilcisiyim 😊 internet başında çok vaktimi geçiriyorum en azından çok daha fazla extraloob'da takılma imkanım olur ilgileneceğim bi konu olduğu için şimdiden teşekkür ederim 😊
*
#38
Ben isterdimde post yetmio 😆
J
JawBreaker OP ⭐ 18y
#39
Tüm adaylara başarılar.

+1905

Sende aday olsana soru: 🤤
S
SLeRockche ⭐ 18y
#40
Adayım.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: