Zaten d.mod ve üzeri aday olamıyor. 😜 😆
Okumamışki tospa 😈
Zaten d.mod ve üzeri aday olamıyor. 😜 😆
Zaten d.mod ve üzeri aday olamıyor. 😜 😆
Okumamışki tospa 😈
postum yoktur ama gerekirse sabaha kadar post kasar genede aday olmak isterim ben Çocukluğumdan beri babam beşiktaşlı 10 yaşıma kadar bjk formasını üstümden çıkartmadı genede Galatasaraylı oldum aday olmak istiyorum 😊 bu arada forumda daha önceki üyeliğim K3M4L1ST Şimdiki Watchman karaktersiz acc çaldı
Zaten d.mod ve üzeri aday olamıyor. 😜 😆
Okumamışki tospa 😈
Nina ve avengerden geldi aklıma pardon 😳 😳
Tüm adaylara başarılar.
postum yoktur ama gerekirse sabaha kadar post kasar genede aday olmak isterim ben Çocukluğumdan beri babam beşiktaşlı 10 yaşıma kadar bjk formasını üstümden çıkartmadı genede Galatasaraylı oldum aday olmak istiyorum 😊 bu arada forumda daha önceki üyeliğim K3M4L1ST Şimdiki Watchman karaktersiz acc çaldı
postum yoktur ama gerekirse sabaha kadar post kasar genede aday olmak isterim ben Çocukluğumdan beri babam beşiktaşlı 10 yaşıma kadar bjk formasını üstümden çıkartmadı genede Galatasaraylı oldum aday olmak istiyorum 😊 bu arada forumda daha önceki üyeliğim K3M4L1ST Şimdiki Watchman karaktersiz acc çaldı
cevap bekliyorum
Sitemizde 905 post sınırını aşmış olmak.
arkadaşlar bişey diycem bu Gs fun clup için felan mesela bi kaç ön eleme olsun ya mesela gelipte takımdan orjinal forma almayan adam olmasın veya Galatasarayın çoğunlukla hangi ilk 18 le oynadığını bilmiyen olmasın
arkadaşlar bişey diycem bu Gs fun clup için felan mesela bi kaç ön eleme olsun ya mesela gelipte takımdan orjinal forma almayan adam olmasın veya Galatasarayın çoğunlukla hangi ilk 18 le oynadığını bilmiyen olmasın
arkadaşlar bişey diycem bu Gs fun clup için felan mesela bi kaç ön eleme olsun ya mesela gelipte takımdan orjinal forma almayan adam olmasın veya Galatasarayın çoğunlukla hangi ilk 18 le oynadığını bilmiyen olmasın
Paylaşım yapmaya başla, el koyarız belki olaya. 8)
Tüm adaylara başarılar.
6S Başkansız mı kalmış :P
6S Başkansız mı kalmış :P
Moderatör olmasam adaylığımı koyardım 🎅
Anlatırdım gerçekleri herkese 👴 😈 😈
Tüm adaylara başarılar.
+1905
Log in to write a reply.
Log In