Icerige atla
Extraloob

GS Fan Club Yeni Başkanı '' Avenger ''

· 42 Replies · 5.6K views · Page 2 / 3
Replies
S
shneZee ⭐ 18y
#21
Tebrikler.
iç çatışmalar olması çok kötü 😜
I
invaders ⭐ 18y
#22
yeni görevin hayırlı olsun
T
TwiLighT ⭐ 18y
#24
Tebrikler 🎅
W
WaTCHMaN ⭐ 19y
#25
Yaşasın darbe:D
W
WaTCHMaN ⭐ 19y
#26
oOoOoOoOOoOoOoOoO büyük başkan oley oOoOooOOOoOoOoOoOooOoOoO
I
#27
hayırlı olsun
I
#28
oOoOoOoOOoOoOoOoO büyük başkan oley oOoOooOOOoOoOoOoOooOoOoO

Zil tak istersen... ☕
P
Prisoners ⭐ 18y
#29
oOoOoOoOOoOoOoOoO büyük başkan oley oOoOooOOOoOoOoOoOooOoOoO

🙏 Bi daha Tebrikler Avenger brooooo 🤘 😘
I
ironEyE ⭐ 18y
#30
Başkanım. 😄 Tebrikler bro. 😘
W
WaTCHMaN ⭐ 19y
#31
oOoOoOoOOoOoOoOoO büyük başkan oley oOoOooOOOoOoOoOoOooOoOoO

Zil tak istersen... ☕

Takarım boş boş post kasmak için mesaj atan bir başkandın + Elanonun daha forvetmi orta sahamı olduğunu bilmiyosun ayrıca senin 1 tane gs store ürünün olduğunu sanmıyorum çakma ürünler varsa bile iyidir 😈
I
#32
Şimdi ağzımı açtıracan bana yine susuyorum...
P
Prada ⭐ 19y
#33
Ortamı geren açıklamardan vazgeçin. Yaptırım uygulamayayım durduk yere
W
#34
sadece gülerim 😄
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#35
Tebrikler.
I
#36
Tebrikler.Sanırım iç isyanlar çıktı ^^

😜
J
JbS ⭐ 17y
#37
h.olsunnnn
I
Inception ⭐ 18y
#38
hayırlı olsun
E
Expectance ⭐ 17y
#39
Hayırlı olsun görevinde başarılar.
G
#40
Irony daha pro bi görüntü veriyodu ama yeni başkana hayırlı olsun

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: