Tebrikler.
iç çatışmalar olması çok kötü 😜
GS Fan Club Yeni Başkanı '' Avenger ''
· 42 Replies · 5.6K views 0 reading · Page 2 / 3
Replies
yeni görevin hayırlı olsun
Tebrikler 🎅
Yaşasın darbe:D
oOoOoOoOOoOoOoOoO büyük başkan oley oOoOooOOOoOoOoOoOooOoOoO
I
iLostMyLife
⭐ 17y
hayırlı olsun
I
IronyOfFate
⭐ 17y
oOoOoOoOOoOoOoOoO büyük başkan oley oOoOooOOOoOoOoOoOooOoOoO
Zil tak istersen... ☕
oOoOoOoOOoOoOoOoO büyük başkan oley oOoOooOOOoOoOoOoOooOoOoO
🙏 Bi daha Tebrikler Avenger brooooo 🤘 😘
Başkanım. 😄 Tebrikler bro. 😘
oOoOoOoOOoOoOoOoO büyük başkan oley oOoOooOOOoOoOoOoOooOoOoO
Zil tak istersen... ☕
Takarım boş boş post kasmak için mesaj atan bir başkandın + Elanonun daha forvetmi orta sahamı olduğunu bilmiyosun ayrıca senin 1 tane gs store ürünün olduğunu sanmıyorum çakma ürünler varsa bile iyidir 😈
I
IronyOfFate
⭐ 17y
Şimdi ağzımı açtıracan bana yine susuyorum...
Ortamı geren açıklamardan vazgeçin. Yaptırım uygulamayayım durduk yere
W
Weird Thoughts
⭐ 17y
sadece gülerim 😄
NoMoreLove
⭐ 18y
Tebrikler.
I
infusserabLe
⭐ 18y
Tebrikler.Sanırım iç isyanlar çıktı ^^
😜
h.olsunnnn
hayırlı olsun
E
Expectance
⭐ 17y
Hayırlı olsun görevinde başarılar.
G
GetInDatAss
⭐ 18y
Irony daha pro bi görüntü veriyodu ama yeni başkana hayırlı olsun
Log in to write a reply.
Log In