Bir Aile var Ailede 3 cocuk var:Kayoko(Kız),Katsumi(Kız) bide cocuk vardı hatırlamıorum her neyse bunların anneleri ruh cıkartıo insanlardaki(kötü Ruhları) ve bir gun bir kotu ruh cıkarır ve Kayoko yu onunla besler en sonunda kayoko kendini odalara kapamaya başlar ve en sonunda bir gün babası gelir ve butun aileyi katleder sonrada kendini asar kayokonun bulunduğu lanetli evi Jessica adında bir kadın yakar ve Kayokonun Ruhu intikam Almak icin o kadının Ailesine ve Çevresine Sıçramaya Başlar Kayokodan birkaç Görüntü:

Kayokonun bi yürüyüşü var gülmekten karnınıza ağrılar girer xD Biz Arkadaslarla Aramızda buna lakap Taktık arkadasa Özürlü dioruz 😄
http://www.izlesene.com/video/garez-3-2009-numan-sinemadayizcom/1496758