Icerige atla
Extraloob

Göztepe ve Ksk'da Kupa Heyecanı

· 23 Yanıt · 1.9K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#21
Yıllardan beri olan bir Göztepe-Karşıyaka düşmanlığı var ve bu düşmanlık hayatta bitmez.İcabında olayların kralı olcak elbette.Spor dostluk falan değildir kardeşim.Spor rekabettir.Sporda dostluk ayağına bu kadar şike olayları oluyor.

Bide burdan yazan arkadaşları çok merak ediyorum.Sanaldan gider yapmak kolaydır ama gerçeğe gelince hiç bir zaman aynı atmosfer olmaz.

Ps:Her iki takımada başarılar


Gelirsin birlikte gideriz 👍
A
Avenger ⭐ 18y
#22
Ooo güzel maç inş. kavga çıkmaz ama ben yinede kelebeği götüreyim. Ksklilerde hazmedememe olayı var o yüzden.


Kelebek mi? 😆

Tribüncü olmadığınız burdan belli

İşte sende gördün olayları başlatma isteği insanın içinden geliyor baksana hemen yok kelebekmiş yok bıçakmış
Bazılarının ruhuna işlemiş holiganlık sonrada laf söleyince küfür ediyorlar hareket yapıyorlar derler:)

Yaparsa bende yaparım bunda bir sorun olduğunu düşünmüyorum 👍
Yıllardan beri olan bir Göztepe-Karşıyaka düşmanlığı var ve bu düşmanlık hayatta bitmez.İcabında olayların kralı olcak elbette.Spor dostluk falan değildir kardeşim.Spor rekabettir.Sporda dostluk ayağına bu kadar şike olayları oluyor.

Bide burdan yazan arkadaşları çok merak ediyorum.Sanaldan gider yapmak kolaydır ama gerçeğe gelince hiç bir zaman aynı atmosfer olmaz.

Ps:Her iki takımada başarılar


Gelirsin birlikte gideriz 👍

Gideriz bilader ayıpsın senin mekan belli zaten 😆 😆
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#23
@ultrAs_07
Arkadasım biz kavga olsun istemiyoruz zaten göztepe tsydden çekilmiştir haberiniz olsun.Ama bakıyorum ki polisler kılını kıpırdatmıyor herkes birbirine giriyor ayırmaya bile çalışmıyolar o yüzden kendimi korumak amaçlı dedim

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: