Yıllardan beri olan bir Göztepe-Karşıyaka düşmanlığı var ve bu düşmanlık hayatta bitmez.İcabında olayların kralı olcak elbette.Spor dostluk falan değildir kardeşim.Spor rekabettir.Sporda dostluk ayağına bu kadar şike olayları oluyor.
Bide burdan yazan arkadaşları çok merak ediyorum.Sanaldan gider yapmak kolaydır ama gerçeğe gelince hiç bir zaman aynı atmosfer olmaz.
Ps:Her iki takımada başarılar
Gelirsin birlikte gideriz 👍
