Icerige atla
Extraloob

Göz Sorunu Olanlar

· 30 Replies · 3.4K views · Page 2 / 2
Replies
W
#21
Tiroid(Graves) Hastasıyım ve gözlere etkileri ;

 Gözler çevresinde dışarı çıkıntılı durum veya basınç duygusu
Bulanık görme veya çift görme
Göz yaşarması
Işığa hassasiyet
Göz kapaklarında çekilme


Çift görme hariç hepsi var 🕵️


😱 Aynı problemler bende de var çift çekilme hariç ama Pc de fazla durmaktandır diyorum...
Gözlerim bulanıyor bazen yanıyor...

Hemen bir doktora gitsem iyi olacak...


Göz kapaklarında çekilme ve gözlerin çıkık durması en önemli etkisi göze.Diğerleri çok fazla bilgisayar başında durmandan kaynaklanıyor olabilir.Sanmam bir rahatsızlığın olduğunuki umarım yoktur.Fakat aşırı sinirlilik , avuç içlerinde terleme ve bazı anlarda elinde yada ayağında titireme oluyorsa bunlardan herhangi biri bir doktora görünmeni öneririm.
R
Romeo. ⭐ 19y
#22
Uzağı iyi göremem , 1.25
F
Furina ⭐ 19y
#23
Hipermetrop + Göz tembelliği Sağ: 0,25 Sol:3,0
X
XipeTotec ⭐ 18y
#24
sadece alerjim var güneş ve toz a karşı 🤘
.NET
.NET ⭐ 19y
#25
Sorunum var, kaç olduğunu bilmiyorum.
Fazla tuz yemekten uzağı hafif görememe ayrıca fazla bilgisayar oynamaktan hafif bozulma.
Gözlük kullanmaktan nefret ederim bu yüzden doktora girmedim gitmeyecem de...

Lens diye bir alet geliştirildi bilmem bilir misin?^^ Ayrıca yaşın tutuyorsa lazer ile çizdirmen de mümkün. Hayatı net görmek kadar güzel bir şey yoktur 🎭
[F New]Solo Gitarist
C
Continuum ⭐ 18y
#26
Pc kullanmaktan sadece gozlerim altinda kırzarmalar oldu o kadar 😄
X
XER0 ⭐ 19y
#27
Miyop 3-3
B
#28
Gözlerimde sorun yok. ^^
C
Crazy4k!LL ⭐ 19y
#29
Gözümün alerjisi var alerji yazın ortaya çıkıyor.Göz kızarıyor ve batma hissi oluyor gerçi artık acısada hissetmiyorum.Aynı anda alerjinin "azdığı" zamanlarda astigmat da oluyor.(Böyle bişeydi 😁 ) bi yaşta geçicekmiş ama ne zaman onu da bilmiyoruz 😆 Her gittiğimde 5-6 sene diyo.Düzenli damla kullanıyorum.Bi kere koruyucu gözlük vermişti güneşte camları siyah oluyodu.Millet okulda artist die bağrınıodu.Öğretmenler de güneş gözlüğü var die kızıyolardı.Bu normal gözlük falan filan diyince kızarıyorlardı.Napsın millet böyle gözlükmü olur en sonun biriyle itişme (az hasarlı kavga 😁 ) 'de yamuldu. 😆
I
#30
Yakını göremiyorum.Bi bunu biliyorum adını unuttum gözlük alındığı gün kırdım burnu feci rahatsız ediyordu. 😄 Aradan kaç sene geçti hala adam gibi göremiyorum ya neyse. 😆

Hipermetrop mu adını unuttuğun hastalığın adı ? :D

o Miyop değilmiydi 😜
Ps:Tam bilmiyorum

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: