- Resim Silinmiş.
😆 😆
- Resim Silinmiş.
😆 😆
- Resim Silinmiş.
😁 😁 😁
O
OneEyedJack
⭐ 19y
Okan abi kafadan uydurmadı ya illaki öyle bir karakter veya bi kahraman benzeri birşey vardır.
FENERBAHCE yapsan bi diyorum ya da ben yapım buyur;
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=FENERBAHCE&word2=GALATASARAY :D
FENERBAHCE yapsan bi diyorum ya da ben yapım buyur;
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=FENERBAHCE&word2=GALATASARAY :D
böyle daha bi güzel eziyoruz 😈 😈 😈 😁 🎅
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=FENERBAH%C7E&word2=GALATASARAY
nedeni fenerbahçeyi ç ile yazman c ıle yaz bakem 😄
bız fenerbahce olarak yazıoruz google'a :D

msn yi yenen bi kelime biliyonuzmu
Log in to write a reply.
Log In