Icerige atla
Extraloob

Google Binası ve Çalışanları

· 27 Yanıt · 2.0K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
B
#22
Emin ol ki giderim. Ayrıca şu mesajlarına çeki düzen ver. Her seferinde karşıma çıkıyosun agrasif labali tavırlar sergiliyorsun.

Ne demek züğürt falan.


Gidersin sen merak etme hemen alcaklar seni içeri ☕

ps:Mod olduktan sonra herkese bir hal olmuş Mod oldularya uzayada çıkarlar 👍


bunlar cs serverda banlanan lardır. Uyuzluk için gelmişler ben batu bu arada boşver takma bunları bende mozıllayı gormek ıstıyom adamlar özveri ile calısıyor.mıcrosoft gıbı degıller.
_
_CaPtaiN_ ⭐ 18y
#23
Tamam beyler uzatmayalım, efendi seviyeli ve terbiyeli olalım forumda.Ben ilk başta Blizzard da çalışmak isterdim 😊 Sonra google belki 😄
Q
Quincey ⭐ 18y
#24
çok süper ya bunlar niye böyle yapmış ki onun yerine binayı küçük yapıp eğlencekleri zaman başka yere gitseler ya 😄
B
belirsizzzzz OP ⭐ 19y
#25
çok süper ya bunlar niye böyle yapmış ki onun yerine binayı küçük yapıp eğlencekleri zaman başka yere gitseler ya :D


onların kazandıgı paranın haddi hesabı yok hiçbirşeyi eksik tutamazlar çünkü çalışan elemanları bile en az onlar kadar değerli.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: