http://img177.imageshack.us/img177/1251/005ea3.jpg,
şunun tipe bakın
Ps:Yer kaplamasın diye bu şekilde koydum
Koptum O Adama Yaf 😆
http://img177.imageshack.us/img177/1251/005ea3.jpg,
şunun tipe bakın
Ps:Yer kaplamasın diye bu şekilde koydum
Emin ol ki giderim. Ayrıca şu mesajlarına çeki düzen ver. Her seferinde karşıma çıkıyosun agrasif labali tavırlar sergiliyorsun.
Ne demek züğürt falan.
Gidersin sen merak etme hemen alcaklar seni içeri ☕
ps:Mod olduktan sonra herkese bir hal olmuş Mod oldularya uzayada çıkarlar 👍
çok süper ya bunlar niye böyle yapmış ki onun yerine binayı küçük yapıp eğlencekleri zaman başka yere gitseler ya :D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap