Icerige atla
Extraloob

Gold Botların Sonu

· 41 Replies · 3.1K views · Page 2 / 3
Replies
Advance
Advance ⭐ 18y
#21
benim 3 car var 3 unude kasıom ve bu halde 3 u de kasılmaz joymax para kazanamaz kaybeder
sayı nekadar duser se okadar da zarara girer her kısı en az 2 car kassa 2 cara pire bassa silk alsa yane bu halde 1 e dusurdumu de alınan sılk sayısı yarıya duser para kaybeder artı cogu kısı de bırakır bu haldeken bende bırakmayı dusunuom

bu 3 cardan biri kardesimin carı onun car da kasılamadıgı takdır de bi halt olmaz sonucda bırakmayı dusunuoyoz artık

1 kişi gider 3 kişi gelir 😉
S
sromantr ⭐ 17y
#22
benim 3 car var 3 unude kasıom ve bu halde 3 u de kasılmaz joymax para kazanamaz kaybeder
sayı nekadar duser se okadar da zarara girer her kısı en az 2 car kassa 2 cara pire bassa silk alsa yane bu halde 1 e dusurdumu de alınan sılk sayısı yarıya duser para kaybeder artı cogu kısı de bırakır bu haldeken bende bırakmayı dusunuom

bu 3 cardan biri kardesimin carı onun car da kasılamadıgı takdır de bi halt olmaz sonucda bırakmayı dusunuoyoz artık

1 kişi gider 3 kişi gelir ;)



coklu acılmadıgından cogu kısı bırakır artı gold bot olmadan siteden nasıl gold alacan ilerde bunun sıkıntısınıda cekersiniz ozaman anlarsınız nese yenş sbot versionun da acılıo suan ama clientles davası bitmis o kotu oldu pc yi zorlicak ram le ekrankartını yiyo :S

oyunu dolduracaklar gene seyret oyun dolmadan kımse pire almaz dolmadımı pirenin fazla anlamı kalmıo zate tek de girilen bi oyunda 😄
C
#23
inanmıyorum,gerçekten mi 😁 😁
T
TuRKs41 ⭐ 18y
#24
İyi olmuş ama gold ücreti çoşar şimdi hemen stok yapalım 😈
S
strean121 ⭐ 19y
#25
benim 3 car var 3 unude kasıom ve bu halde 3 u de kasılmaz joymax para kazanamaz kaybeder
sayı nekadar duser se okadar da zarara girer her kısı en az 2 car kassa 2 cara pire bassa silk alsa yane bu halde 1 e dusurdumu de alınan sılk sayısı yarıya duser para kaybeder artı cogu kısı de bırakır bu haldeken bende bırakmayı dusunuom

bu 3 cardan biri kardesimin carı onun car da kasılamadıgı takdır de bi halt olmaz sonucda bırakmayı dusunuoyoz artık

1 kişi gider 3 kişi gelir ;)



coklu acılmadıgından cogu kısı bırakır artı gold bot olmadan siteden nasıl gold alacan ilerde bunun sıkıntısınıda cekersiniz ozaman anlarsınız nese yenş sbot versionun da acılıo suan ama clientles davası bitmis o kotu oldu pc yi zorlicak ram le ekrankartını yiyo :S

oyunu dolduracaklar gene seyret oyun dolmadan kımse pire almaz dolmadımı pirenin fazla anlamı kalmıo zate tek de girilen bi oyunda :D





kardeş bu oyunda hiç gold almadım ve full set yapacak parayı stallardan kastıklarımdan elde ettim bence sen üretmekten yoksunsun hazıra alışmışsın kusura bakma..ama bu oyunu çook eskilerden oynayanların çogu senin gibi hazırcıların dolmasıyla bıraktı oyunu..kusura bakma
İ
İllegal ⭐ 19y
#26
c10 hatası alıp duruyorum kafayı yemek uzereyım sımdı
S
solano77 ⭐ 19y
#27
srokinle acılıyor 2 clent
R
RiqueLme ⭐ 19y
#28
Bendede 2 client acık ama para botlarının gitmesine sevindim rahatla kasıyorum hic olmazsa para sıkıntısı cekicem diyorsan kendine basit bi para botu ayarlıcaksın 😄
Pluto'da actım charımı 2 tane 17 Lv charım bulunmakta biri wizz biri xbow wiz tahmin ettihiniz gibi para botum olacak 😄

ßunu malazgirt denedim herkez 1m e 6$ yazarken charımda 10m e yakın para vardı 😄
I
#29
Boşuna ümitlenmeyin derim , 2 gün sonra S-bot yeni versiyonunda Clientless'i tekrardan aktive eder 😊
V
vestale ⭐ 17y
#30
Ya komple kaldırcaklar yada hiç kaldırmıyacaklar.
L
Leader ⭐ 19y
#31
Bence buda bir şekilde aşılır ve goldbotlar yeniden oyunda olur 😢
B
BaZinGa ⭐ 18y
#32
Bi kere bu oyunun farklı olan bi yanı varsa oda ticaret ama gold botlar yuzunden butun oyun alt ust oldu.Adamlarda belki kervan sistemini canlandırmak için böyle birşey yapmışlardır zaten istese goldu kendide satar cok mu zor onun için gold bota da gerek yok 😄
D
d4rkw0r1d ⭐ 18y
#33
Srobotun yeni sürümü gelmedi ki nereye acılıyor ?


Dene Şimdi BAK 😄
A
Arcadia ⭐ 17y
#34
arkadaşlar hiç boşuna heveslenmeyin max. 3 gün sonra eski haline dönecek Joymax goldbotlar olmadan PARA KAZANAMAZ 😎
K
kaos77 ⭐ 18y
#35
ala la sizdemi yoksa bendemi bir tuhaflık var
1.sbotla 2 car acılıyor
2.siz hazıra alışmıssınız illa para verip gold alacaksınız.
biri demişki yerden düşen mallarla değil set yapmak pot parasını bile dekleştiremzsiniz diyo küllü yalan ya düşen itemler elixirler tabletler çöpler nolacak. kısaca zoruna gidiyo çöp işlemek item işlemek tablet işlemek stal beklemek.
ben bir kere bile olsun parayla gold almadım 3 defa soyuldum tertemiz kaldım dilenmedim çer çöp topladım işledim sattım gene g.tü doğrullttum. şimdi sadece gold olarak 5b goldum var silkelesen 7 8 b gold cıkar benden en son 1 sene önce soyuldum demekki uğraşınca 1 senede bu şekle kadar geliyo ha bu arada saga sola 2b gold hibe vermişliğimde vardır.
gelelim goldbotlara bence onlara bişey olmaz gene bir yolunu bulup girerler, onlar girmese bile joymax serverler boş görünmesin premium satılsın diye kendileri girer.
D
d4rkw0r1d ⭐ 18y
#36
gold botlara ip ban atsalar
tamamdır. 😄 Şimdi diğceksiniz onuda bişey bulurlar format felan atar diğceksiniz. joymax yatmasa sürekli onlara ip ban atsa tmmdır 😄
saten belli isimleri dflgkgşdlf felan anlarlar 😄 salla GİTSİN 😄
I
Inception ⭐ 18y
#37
Server'lar harika olmuş gerçekden... ❤️
D
d4rkw0r1d ⭐ 18y
#38
Server'lar harika olmuş gerçekden... ❤️


merak etme yakında dolar 😄
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#39
serverlar tekrardan dolu =) joymax tan ne bekliyorsunuz halletmiş gibi yapıyor ama bişi yaptıgı yok suan tek yaptıgı ekran klavyesini kaldırıp soyulmaları artırmak...
C
CPU ⭐ 18y
#40
gbotların kalktıgı falan yok multicllientte açılabiliyor sro bot ile 😄 Joymax a aldanmayın konuştukları 10 lafın 9 u fasafiso.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: